פורום לימודי שוק ההון

בהנהלת: יניר כתב  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום תוכלו לקבל מענה לשאלות הנקרות בדרככם ללימודי שוק ההון: מה בדיוק לומדים? איזה תעודה מקבלים? מה הם ההתמחויות בתחום? מה מצב שוק העבודה? כל זאת ועוד בפורום שוק ההון
 
יניר כתב

מרצה במכללת אפיק פיננסים, רואה חשבון, סוחר כעשר שנים במניות ומטח

 
יריב | 23:09  19/08/08
שלום לך נועם אני סיימתי שנה ראשונה במנהל עסקים התמחות במימון באונ' ת"א והחלטתי לשים סוף לעבודות המזדמנות ולהתחיל את צעדיי הראשונים בעולם הפיננסי. שאיפתי היא לסיים תואר ראשון ולהיות יועץ השקעות באחד הבנקים (אני מוכוון יותר לשירות מאשר לשיווק ומכירה) כעת עומדות בפניי 2 הצעות עבודה ואין לי מושג במה לבחור, אני לא מצפה שתעשה לי את העבודה ותבחר בשבילי אבל אני כן אשמח אם תתן לי את עצתך על סמך נסיונך הרב. האופציה הראשונה היא בנקאי טלפוני באחד הבנקים, הצעה זו קוסמת לי מכיוון שתהיה לי אפשרות ללמוד ולהתעסק עם נושא המימון והבנקאות עם נגיעות לא מעטות בשוק ההון ולהיקלט בעתיד כעובד בנק האופציה השניה היא שירות טלפוני באחד מבתי ההשקעות מה שיגרום לי להתמקצע בנושא שוק ההון ולהיקלט כעובד חברה מיידית אם כן אם ברצוני להיות בעתיד יועץ השקעות, יש ערך וחשיבות בכך שאעסוק בבנקאות בשילוב שוק ההון (ולבחור את האופציה הראשונה) או שעדיף לי להתמקצע בעיקר בשוק ההון (ולכן לבחור את האופציה השניה)
מנהל פדגוגי | 16:37  20/08/08
יריב שלום, אם ברצונך להיות יועץ השקעות בבנק, עליך להתמקד בעבודה בנקאית שלשהי (האופציה הראשונה). שים לב שבתי השקעות מאוד אוהבים עובדים יוצאי המערכת הבנקאית כך שגם במידה ותרצה לשנות תפקיד יהיו לך אפשרויות רבות. בברכה, נועם.
סגור