פורום לימודי שוק ההון

בהנהלת: יניר כתב  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום תוכלו לקבל מענה לשאלות הנקרות בדרככם ללימודי שוק ההון: מה בדיוק לומדים? איזה תעודה מקבלים? מה הם ההתמחויות בתחום? מה מצב שוק העבודה? כל זאת ועוד בפורום שוק ההון
 
יניר כתב

מרצה במכללת אפיק פיננסים, רואה חשבון, סוחר כעשר שנים במניות ומטח

 
איטל | 10:53  06/08/08
שלום רב, התקבלתי לעבוד כבנקאית אישית בבנק מסד, אך יש לי חששות להיכנס לעבוד שם מבחינת: האם באמת קיימות אפשרויות קידום ואופק תעסוקתי? ביטחון תעסוקתי? במיוחד כי הם הדגישו בפניי ששמים דגש גדול מאוד על מכירות שם.... בהשכלתי תואר שני שלא קשור (שפה וספרות אנגלית), ובכל זאת הם מבטיחים התקדמות בעתיד. מה שעוד מפריע לי זה שהם דורשים אקדמאים , אך השכר הוא נמוך של 5000 ש"ח ברוטו בחודש גלובלי (עם 15 שעות נוספות מגולמות בפנים). האם אכן כדאי להתחיל לעבוד שם?
מנהל פדגוגי | 11:44  06/08/08
איטל שלום, בנקאי אישי זהו תפקיד זוטר ולכן המשכורת בהתאם. כאשר אדם שואל את עצמו האם כדאי להתחיל עבודה מסויימת עליו לבדוק מה האפשרויות העומדות לפניו. האם יש לו הצעת עבודה טובה יותר? מעניינת יותר? מתגמלת יותר? או שהעבודה המוצעת היא העבודה המוצלחת ביותר שהוא מצא. בהחלט אפשר וניתן להתחיל לעבוד במקום אחד ובמידה ולא מרוצים להמשיך לחפש מקום אחר. החשש ממקום חדש טבעי ומובן אבל עובר די מהר. תוך מספר שבועות בודדים לאחר תחילת העבודה את אמורה כבר לדעת האם הגעת למקום הנכון עבורך ואם לאו. בברכה, נועם.
סגור