פורום לימודי שוק ההון

בהנהלת: יניר כתב  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום תוכלו לקבל מענה לשאלות הנקרות בדרככם ללימודי שוק ההון: מה בדיוק לומדים? איזה תעודה מקבלים? מה הם ההתמחויות בתחום? מה מצב שוק העבודה? כל זאת ועוד בפורום שוק ההון
 
יניר כתב

מרצה במכללת אפיק פיננסים, רואה חשבון, סוחר כעשר שנים במניות ומטח

 
דנה | 12:00  14/07/08
מישהו שמע על השקעה באופציות דיגיטליות? שמעתי שאפשר לקבל 70% תשואה בשעה? איך זה מתבצע? האם צריך ידע קודם?
כן דנה, גם אני קורא בלייזר ואפילו די נהנה. מדובר בבורסה לאופציות בינאריות שזה הלהיט האחרון בקרב המהמר הישראלי. אחרי שסגרו לו את הקזינו ביריחו ומחיר כרטיס לטורקיה עלה בצורה משמעותית, עבר המהמר הישראלי להימורים באופציות מעו"ף ולאחר שהפסיד את כל רכושו עבר למט"ח שם קיבל מינוף נדיב אבל בפרארי לא זכה. בצר לו פנה להימורים איקס עיגול (בינארי - 0 או 1). למען האמת, המערכת שלהם די נחמדה. בוחרים את המוצר עליו מעוניינים להמר, את מועד הפקיעה והאם יעלה או ירד מהשער כרגע. אם לא הייתי מבין מהחיים שלי בשוק ההון, זה היה המקום הנוח ביותר שלי להרוויח/להפסיד בבורסה. בברכה, נועם.
למי שמתעניין בשוק ההון?
מנהל פדגוגי | 12:26  21/07/08
אם רוצים להשתעשע קצת - בכיף. אם רוצים להכנס לעניין ברצינות, אז להכנס לעניין ברצינות. ללמוד, לנסות, להצליח. לאט ובזהירות. ממש לא בשוק הישראלי וממש לא בשוק ני"ע. ניתוח טכני, חוזים עתידיים ומט"ח. רוב הזמן שהכסף יהיה מחוץ למשחק. מידי פעם שרואים הזדמנות להכנס אבל לזכור לצאת לפני שהולכים לישון. הכי טוב לישון. עצובים או שמחים אבל לפחות ישנים. אוי כמה לילות של חוסר שינה עברתי בהתחלה. מיותר. שנת היופי מאוד חשובה לרוגע הפנימי שלנו. הרוגע הפנימי שלנו חשוב להצלחה בבורסה. ללמוד, לנסות, להצליח.
סגור