פורום עיצוב גרפי ותקשורת חזותית

בהנהלת: אמיר פוגל  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום לימודי עיצוב גרפי/תקשורת חזותית הינו הבמה עבור המתעניינים בלימודי עיצוב גרפי/ תקשורת חזותית העוסק בשאלות היכן לומדים? מה כלול בתוכנית הלימודים? תנאי הקבלה, מצב שוק העבודה ועוד.
 
אמיר פוגל

סמנכ"ל מכללת "אקזיט" והבעלים של חברת הפיתוח- מומנטס טכנולוגיות בע"מ.

 
עזרה דחופה | 16:10  02/10/07
אני רוצה להתחיל ללמוד עיצוב גרפי אבל לא מעוניינת ללמוד לתואר שלוקח 4 שנים + תוספת מקצועות שלא קשורים כמו הוראה וכ"ו יש איזה מכללה שאפשר ללמוד בה לתעודה ורק עיצוב גרפי ולימוד תוכנות ברמה גבוהה אפשר תשייעץ לי ותומר לי שמות של כמה מכללות באיזור הצפון שניתן ללמוד בהם ברמה מקסימלית! תודה
אלי נשיא | 08:25  07/10/07
אתר זה מיועד בדיוק לאנשים שמחפשים לימודים. תעקבי אחרי הקישורים הבאים: חיפוש לימודים > לימודי תעודה ומקצוע > מקצועות המחשב > גרפיקה > אזור צפון. כאן תמצאי מספר רב של מכללות. תבדקי בכל אחת מה היא מציעה בדיוק וככה תוכלי להתאים לעצמך מסגרת לימודים.
שלום לך 'נשיא',בשבוע הבא אני מתחיל ללמוד את המקצוע הנ'ל,חשוב לי לציין שאין לי שום רקע לתחום הזה,אלא בעיקר משיכה,זה תחום שמאד מעניין אותי אודה לך אם תוכל לומר לי מה דעתך בנושא,כי למרות שנרשמתי,יש לי הרבה דילמות,והאם אפשר למצוא עבודה בתחום
המתוקה שלך | 21:42  15/10/07
אני סטודנטית לגרפיקה ממוחשבת שלומדת במכללת תילתן. אני ממליצה לך לפנות לשם כדי לקבל עלון ו/או לבוא לימים הפתוחים של המכללה.
סגור