פורום עיצוב גרפי ותקשורת חזותית

בהנהלת: אמיר פוגל  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום לימודי עיצוב גרפי/תקשורת חזותית הינו הבמה עבור המתעניינים בלימודי עיצוב גרפי/ תקשורת חזותית העוסק בשאלות היכן לומדים? מה כלול בתוכנית הלימודים? תנאי הקבלה, מצב שוק העבודה ועוד.
 
אמיר פוגל

סמנכ"ל מכללת "אקזיט" והבעלים של חברת הפיתוח- מומנטס טכנולוגיות בע"מ.

 
אני רוצה לדעת מה ההבדל בין 2 המקצועות . כעיקרון אני מחפשת לעצב כרטיסים , אלבומים וכיוצא בזה ולא אתרים תודה רבה
אלי נשיא | 08:57  26/08/07
גרפיקה ממוחשבת הוא לימוד התוכנות שבהם משתמשים בתחום הגרפיקה, כשאת מסיימת קורס כזה את יכולה לצאת לעבוד כביצועיסטית. לעומתו עיצוב גרפי מכניס בתוכו גם יצירתיות ומקום להבעה אישית. לימודי עיצוב אקדמאים יכולים להמשך כ- 4 שנים לעומת זאת ישנם קורסי עיצוב שנמשכים כשנה, הם אינם מקיפים וכוללים כמו לימודי 4 שנים אך למטרות כפי שציינת הם יכולים להתאים לך מאוד.
בררתי בכמה מכללות על עיצוב ואמרו לי שזה נקרא גרפיקה ממוחשבת ועיצוב אתרים ,אך לפי תשובתך זה לא אותו דבר. מה לעשות? תודה רבה רבה
אלי נשיא | 15:23  27/08/07
צריך להבדיל בין התחומים. עיצוב אתרים זה אינטרנט. עיצוב גרפי מתייחס לתחום תקשורת המודפס בדרך כלל. בין עיצוב גרפי וגרפיקה ממוחשת אין הבדל עקרוני השאלה היא כמה הלימודים מקיפים. כאשר לומדים 4 שנים יש דגש יותר על עיצוב. לימודי תעודה קצרים יותר ולכן נוטים לקרוא להם גרפיקה ממוחשת למרות שהם כן כוללים את העיצוב. תבררי מהם תחומי הלימוד בכל קורס שביררת, כמה זמן נמשך כל קורס ואז תוכלי להגיע להחלטה טובה יותר.
תודה רבה רבה על התשובות עזרת לי מאוד!!
היתי רק רוצה לדעת אם באפשרותך להגיד לי אלו תוכנות חשובות לי למקצוע זה שהרי בכל קורס אלו כמעט תוכנות שונות ושוב תודה רבה ועל ההקדשה מזמנך
אלי נשיא | 19:47  29/08/07
בהסתמך על מה שכתבת שברצונך לעשות כרטיסים ואלבומים. תוכנת פוטושופ היא בעיקר לאלבומים. ולכרטיסי ביקור ודברים דומים יש את פריהנד ואילוסטרייטור אחת משתיהן תספיק לך. אילוסטרייטור היא תוכנה חדשה שנכנסת כיום לשוק יותר ויותר ובקרוב תחליף את הפריהנד. תוכנות אלו יהפכו אותך לגרפיקאית ותוכלי לעשות בעצם כל דבר... בהצלחה!
המון תודות!!!!!
סגור