פורום עיצוב גרפי ותקשורת חזותית

בהנהלת: אמיר פוגל  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום לימודי עיצוב גרפי/תקשורת חזותית הינו הבמה עבור המתעניינים בלימודי עיצוב גרפי/ תקשורת חזותית העוסק בשאלות היכן לומדים? מה כלול בתוכנית הלימודים? תנאי הקבלה, מצב שוק העבודה ועוד.
 
אמיר פוגל

סמנכ"ל מכללת "אקזיט" והבעלים של חברת הפיתוח- מומנטס טכנולוגיות בע"מ.

 
ליאת ג | 06:26  11/06/07
שלום רב, החלטתי שהיני מעוניינת ללמוד גרפיקה / עיצוב ובניית אתרים.שאלתי היא בעצם איזה מכללה נחשבת יותר טובה בתחום הזה? NESS מציעה קורס עיצוב, מולטימדיה ובניית אתרים שהינם 270 שעות אקדמיות + 100 שעות עבודה על פרוייקט.ומכללת ג'ון ברייס מציעה קורס עיצוב מולטימדיה ותקשורת חזותית של 336 שעות.הנני מעוניינת להרשם כבר בימים בקרובים אך, ההתלבטות בין שתי המכללות מונעת ממני להרשם. אודה על תשובתך.
אלי נשיא | 08:42  11/06/07
כדי להגיע להחלטה נכונה בשבילך. עליך להשוות את תוכנית הלימודים המדוייקת בשני הקורסים, אלו תוכנות מלמדים, מה מלמדים בכל תוכנה. לגבי הפרוייקט האם הוא נעשה בעבודה עצמית או מלווה על ידי המכללה, תבדקי איזה רמה של תיקי עבודות תלמידים מגיעים בסיום הקורס. וגם פרטים טכנים כמו שעות הלימוד, זמינות המורים, משך הקורס, מיקום המכללה, מחיר הקורס, גם אלו פרטים חשובים שיכולים להשפיע על החלטתך. תשווי בין המכללות בכל הקטגוריות שנראות לך חשובות וכך תוכלי להגיע להחלטה הטובה בשבילך בהצלחה!
ליאת ג | 06:14  13/06/07
סגור