פורום עיצוב גרפי ותקשורת חזותית

בהנהלת: אמיר פוגל  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום לימודי עיצוב גרפי/תקשורת חזותית הינו הבמה עבור המתעניינים בלימודי עיצוב גרפי/ תקשורת חזותית העוסק בשאלות היכן לומדים? מה כלול בתוכנית הלימודים? תנאי הקבלה, מצב שוק העבודה ועוד.
 
אמיר פוגל

סמנכ"ל מכללת "אקזיט" והבעלים של חברת הפיתוח- מומנטס טכנולוגיות בע"מ.

 
שלום, אני מחפשת בית ספר ללימוד עיצוב גרפי ולמעשה בדקתי מקום בשם "נשיא טכנולוגיות" לאחרונה שנראה לי מקום טוב, אבל הייתי שמחה לשמוע חוויות מאנשים שלמדו שם או סתם שמועות. האם כדאי לי להרשם לשם? אם כן, למה? אם לא, למה? תודה, שקד
ואני מאוד מרוצה שם. השיעורים הם כמו שיעורים פרטיים היחס מאוד אישי וחם. הם מאוד מקצועיים בניגוד למכללות אחרות שבדקתי ומחירים מאוד סבירים. והיתרון הכי גדול שאני בעצם יכולה לקבוע מתי אני רוצה שיעור ככה שזה מסתדר לי מצויין עם העבודה.
שקד | 20:36  04/12/06
היי איילה, תודה על המידע. זה עוזר המון... סליחה על השאלה, אבל יש משהו שם שאת אולי פחות מרוצה ממנו? אני פשוט לא רוצה לעשות טעות. הלימודים האלו מאוד חשובים לי...
מיקי | 08:59  05/12/06
גם אני עכשו בודק כל מיני מקומות כדי ללמוד גרפיקה, הייתי בסלע והם ממש יקרים, והייתי ב EPS והם נראו לי לא כל כך רציניים, ואני רוצה לבדוק עוד מקומות. איך התרשמת מנשיא טכנולוגיות?
רותם | 19:20  12/05/08
גם אני באותה בעיה.. אני לא יודעת היכן ללמןד... יש לי את מנטור ואת סלע שבררתי עליהם ואני פשוט לא מצליחה לבחור... הגעת להחלטה אחרי שבררת?
סגור