פורום עיצוב גרפי ותקשורת חזותית

בהנהלת: אמיר פוגל  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום לימודי עיצוב גרפי/תקשורת חזותית הינו הבמה עבור המתעניינים בלימודי עיצוב גרפי/ תקשורת חזותית העוסק בשאלות היכן לומדים? מה כלול בתוכנית הלימודים? תנאי הקבלה, מצב שוק העבודה ועוד.
 
אמיר פוגל

סמנכ"ל מכללת "אקזיט" והבעלים של חברת הפיתוח- מומנטס טכנולוגיות בע"מ.

 
עינבל | 12:57  13/08/08
שלום שמי עינבל וברצוני להתחיל ללמוד השנה לימודי גרפיקה , אבל לפני שאני קופצת לתחום היתי רוצה לדעת מה בעצם גרפיקאי שכרגע סיים ללמוד שנתיים של לימודים עושה ? מה האפשרויות העומדות בפניו מלבד להיות עצמאי . אני יודעת שניתן לעבוד כביצועיסט בבית דפוס או בסטודיו לגרפיקה ,מה ביצועיסט בתכלס עושה ? יש עוד אפשרויות עבודה ? היתי רוצה להתלוות למישהו שכבר עושה עבודה כזאת ליום אחד ולראות איך זה , למי אני יכולה להתלוות ? אני מאזור השרון . אשמח אם תוכלו לכוון אותי ולענות על שאלותי בתודה מראש.
מצטרפת לשאלה...חוץ מזה היכן עדיף ללמוד יש לימודים בסטודיו 6B או בסלע שנותנת תעודה בינלאומית... מה עדיף?
יולי | 12:32  21/08/12
אחרי בירורי מכללות , כנראה שאסגור על מכללת מנטור , האם כדאי?
אביתר שטרן | 07:11  04/12/12
שלום לכולכן כמובן שיש קורסים שונים כשהמובילים בהם זה קורס עיצוב גרפי עם תעודה אקדמית של הקריה האקדמית אונו. קורס שמתקיים במכללת ביטוי לאמנות ועיצוב ברמת גן שמתחמחה בתחומים . חוץ מזה אם אתן רוצות תואר MA חכו לקיץ . המכללה פותחת מסלול של 4 שנים(ישיר לMA ) .שנתיים בארץ שנתיים בניו יורק עם עבודה במשרדים הכי גדולים לפרקטיקום בניו יורק. לפרטים 1700700892
אביתר שטרן | 07:14  04/12/12
תראי את התוצאות 6B תעודת סיום סלע תעודת סיום מכללת ביטוי לאמנות ועיצוב -תעודת סיום אקדמית של הקריה האקדמית אונו. יש הבדלים ולשיקולך
אורנית | 20:42  21/05/13
תראי בתור אחת שלא יכלה לצאת ללימודים ולמדתי דרך הבית בבית ספר סולו מתוך בחירה שגם אעבוד מהבית .אני מציעה לך לפרסם את העבודות שלך בכל מיני בלוגים בעתיד או בפיסבוק וככה בעצם למצוא עבודות גם לי היה בהתחלה קשה אך לאט לאט הגיעו הלקוחות וככה כיום אני עובדת כפרילנסרית מהבית בתור עצמאית כבר מעל שנתיים, בהתחלה תמיד קשה אך הלקוחות שלי הביאו לי עוד לקוחות וברוך השם אני דיי מבסוטה ומסודרת בעבודה, בחרתי לא לעבוד ביצועסיטית כי אני אמא לילדים חד הורית ולא יכולתי לצאת מהבית בכלל .
סגור