פורום לימודי חינוך

בהנהלת: שלי גזנבי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום ניתן לשאול שאלות על לימודים בתחום ההוראה והחינוך. הפורום מיועד למועמדים, לסטודנטים לעתיד ולסטודנטים בהווה לחינוך והוראה.
 
שלי גזנבי

שלי גזנבי- יועצת לימודים בכירה במרכז המידע וההרשמה של מכללת אורנים.

 
מיכל | 10:40  30/12/06
טלי שלום, הנני אקדמאית במדעי הרוח.(אוניברסיטת ירושלים). אני חושבת על ללמוד הסבת אקדמאים לחינוך מיוחד בסמינר הקיבוצים. מאחר ואינני צעירה(39) הייתי מעוניינת לברר מספר פרטים לפני שאני מחליטה על שינוי כזה. 1.התחום המעניין אותי הוא איבחון ולקויות למידה. האם לימודים אלו מקנים את הכלים וההסמכה לעבוד כמאבחנת או בהוראה מתקנת. אינני מעוניינת לעבוד מול כיתה גדולה אלא בקבוצות קטנות מול תלמיד אחד או שניים. 2. האם יש צורך במורים בתחום של ליקויי למידה. בתודה מיכל
טלי-מנהלת הפורום | 14:40  01/01/07
שלום מיכל, התחומים עליהם שאלת בפנייתך: אבחון לקויי למידה, הוראה מתקנת וכו' הם לימודי תעודה המיועדים למורים לחינוך מיוחד ובעלי ניסיון בתחום. כיתות החינוך המיוחד הן לרוב כיתות קטנות וכן יש את מורות השילוב המלמדות ילדים בעלי צרכים מיוחדים שלומדים בכיתות רגילות ומקבלים שעות הוראה של מורה לחינוך מיוחד בנפרד משאר בני כיתתם. לגבי ההעסקה בתום הלימודים: מניסיוננו במכללת אחוה, כל הסטודנטים בחוג לחנ"מ מוצאים מקום תעסוקה לעבוד בו בשנת הסטאז' וגם לאחר מכן. בהצלחה.
סגור