פורום לימודי חינוך

בהנהלת: שלי גזנבי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום ניתן לשאול שאלות על לימודים בתחום ההוראה והחינוך. הפורום מיועד למועמדים, לסטודנטים לעתיד ולסטודנטים בהווה לחינוך והוראה.
 
שלי גזנבי

שלי גזנבי- יועצת לימודים בכירה במרכז המידע וההרשמה של מכללת אורנים.

 
הי, ראיתי מסלול מאוד מיוחד בסמינר הקיבוצים, מסלול הוראה לגיל הרך, שנקרא " חינוך יצירתי" (הסבה) דיברתי עם נציג שרות מטעמם והוא אמר שהם אינם יכולים לשלוח לי את תוכנית הלימודים, מה אפשר לעשות,איך אדע במה זה שונה ממסלול רגיל לגיל הרך? אולי את יודעת משהו על המסלול? ושאלה נוספת אני מעוניינת לעשות תואר שני לאחר מכן בטיפול באומנות חזותית, האם יש ביקוש לטרפיסטים רגשיים במשרד החינוך? אני רוצה לעבוד במשרד החינוך כי אני רוצה בטחון תעסוקתי,והאם על מנת להתקבל למשרד החינוך צריך לעבור דרך המעסיק - מתי"א?או שיש בתי ספר שמעסיקים באופן ישיר? כי משיחה עם מנלהלת מתי"א הבנתי שלא ניתן לעבוד בתחום , גם אם יש תואר שני,אם חסרה לי תעודת הוראה בחינוך מיוחד.(למרות שזה לא מצוין במכוון של משרד החינוך) לסיכום : חלום חיי ליהות טרפיסטית באומנות, פשוט בגלל שזה מקצוע צר ואני לא רוצה לשים את כל הביצים בסל אחד,אני הולכת קודם על מקצוע הגננת,מאוד מתלבטת וחסרת מנוחה מהבלבול, אודה מאוד על תשובה :)
שלום גילי, אני מקווה שקיבלת את כל התשובות בשיחתנו. לשאלות נוספות את מוזמנת לפנות תמיד 036901200 יום טוב, שלומית מכללת סמינר הקיבוצים
סגור