פורום לימודי חינוך

בהנהלת: שלי גזנבי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום ניתן לשאול שאלות על לימודים בתחום ההוראה והחינוך. הפורום מיועד למועמדים, לסטודנטים לעתיד ולסטודנטים בהווה לחינוך והוראה.
 
שלי גזנבי

שלי גזנבי- יועצת לימודים בכירה במרכז המידע וההרשמה של מכללת אורנים.

 
נטלי | 20:54  03/12/15
שלום רב, סיימתי לפני מס' שנים תואר ראשון בהנדסת תעשיה וניהול מאוניברסיטה-ממוצע 73. אני מעוניינת בלימודי הסבה להוראת מתמטיקה באזור הדרום. ניסיתי להתקשר למספר מכללות אך חלקן ביקשו ממוצע מעל 75 וכן תחילת הלימודים רק באוקטובר. האם למישהו ידוע על מכללה שמאפשרת תחילת לימודים בסמסטר ב(כלומר בחודשים הקרובים ולא לפספס שנה) וכן שמקבלת ממוצע 73?? תודה רבה, כל מענה יעזור.
היי נטלי, יודעת כי מתחיל סמסטר ב' של לימודי הסבה בבית ברל. אני נרשמתי :) מניחה שיבואו לקראתך מבחינת הציון (בכל זאת שתי נקודות ...) שיהיה בהצלחה !
תודה חן
אלינה | 08:52  15/12/15
היי חן, אפשר לשאול במה יש לך תואר ובאיזה תחום את עושה הסבה? (איזה מקצוע לימוד?) ואילו גילאים? לי יש תואר בתקשורת ואני ממש רוצה להתחיל הסבה בסמסטר אביב אבל מתלבטת לאילו גילאים ואיזה תחום... שמעת על תואר Mteach שמשלב הסבה עם תואר שני? יש לך מושג אם זה מומלץ? סורי על ההידחפות :)
היי אלינה בעלת תואר בכלכלה ומתחילה הסבה לתחום היסודי במתמטיקה. לי אישית היה ברור שהולכת לתחום היסודי אבל אם מתלבטת מציעה לך ללכת לייעוץ. כן שמעתי על התואר השני , נראה לי אחלה רק חשוב שזה תואר מוכוון הוראה בעל יסודי וגם ללא אפשרות לתזה אז חשוב לקחת זאת בחשבון ....
סגור