פורום לימודי חינוך

בהנהלת: שלי גזנבי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום ניתן לשאול שאלות על לימודים בתחום ההוראה והחינוך. הפורום מיועד למועמדים, לסטודנטים לעתיד ולסטודנטים בהווה לחינוך והוראה.
 
שלי גזנבי

שלי גזנבי- יועצת לימודים בכירה במרכז המידע וההרשמה של מכללת אורנים.

 
הדר | 16:45  04/11/15
הי, אשמח לדעת האם יש לימודי הסבת אקדמאים גם בסמסטר אביב? או שיש לחכות לאוקטובר 2016 ? בנוסף, מה ההבדל בין לימודי תעודת הוראה במכללות לחינוך לבין האוניברסיטה הפתוחה?
מנהלת פורום לימודי חינוך | 10:05  05/11/15
הדר שלום ותודה על פנייתך. לכל מוסד אקדמי ישנן החלטות שונות לגבי פתיחת סמסטר אביב, במכללת אורנים לא יפתח סמסטר אביב מאחר ולימודי ההסבה כוללים שיעורי התנסות מעשית בבתי הספר ולכן יש צורך להיות שם בכל השנה. אינני יודעת לענות לך לגבי ההבדל בין המוסדות השונים, רק אציין שלרוב במכללות לחינוך הלימודים מתקיימים באווירה יותר אישית, עם התנסויות החל מתחילת השנה ועוד. אני ממליצה לך לפנות למספר מוסדות ולבחור במוסד שנראה לך ביותר על פי הקריטריונים שחשובים לך - קרבה גיאוגרפית, איכות צוות הוראה, איכות סטודנטים, סיוע במציאת עבודה עם סיום התואר, מוניטין בשדה החינוכי ועוד. לשאלות נוספות- אשמח לעמוד לרשותך בפורום זה , רוית - מכללת אורנים
הדר | 15:49  05/11/15
תודה רוית על תשובתך. האם בשלב הראשוני של בירור, המכללות תוכלנה לספק לי תשובות לגבי מה יהיה אחר כך כשאצא לשוק העבודה ? מהיכן אני יכולה לשאוב מידע לגבי תנאי ההעסקה כמורה (חשוב לי לדעת לפני שאני מתחילה ללמוד לדעת האם כדאי לי בכלל כלכלית ).
מנהלת פורום לימודי חינוך | 09:47  08/11/15
הדר שלום, גם המכללות לא יוכלו לנבא מה יהיה לכשתסיימי ללמוד מציאת עבודה בתחום החינוך, כמו בכל תחום אחר, משתנה בהתאם למספר גורמים (כמו עיתוי חיפוש המשרה, מקום מגורייך, היצע וביקוש ועוד) ולכן קשה לומר באופן חד משמעי מה יהיה כשתסיימי את לימודייך. לשאלות לגבי תנאי ההעסקה כמורה אני ממליצה לך לפנות לאתר משרד החינוך. המשך יום נעים, לשאלות נוספות אשמח לעמוד לרשותך בפורום זה, רוית - מכללת אורנים
תודה רבה
סגור