פורום לימודי חינוך

בהנהלת: שלי גזנבי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום ניתן לשאול שאלות על לימודים בתחום ההוראה והחינוך. הפורום מיועד למועמדים, לסטודנטים לעתיד ולסטודנטים בהווה לחינוך והוראה.
 
שלי גזנבי

שלי גזנבי- יועצת לימודים בכירה במרכז המידע וההרשמה של מכללת אורנים.

 
לימור | 03:39  11/08/15
שלום! יש לי תואר ראקון במדעי ההתנהגות ואני מתכננת לעשןת הסבה לחנ"ג. רציתי לדעת האם אוכל ללמד מקצועות אחרים חוץ מחנ"ג (בגלל התואר הראשון)? בתודה מראש, לימןר
מנהלת פורום לימודי חינוך | 14:43  11/08/15
לימור שלום ותודה על פנייתך כבעלת תואר ראשון את יכולה ללמוד בתכנית הסבת האקדמאים בכל מקצוע שתרצי (ביה"ס יסודי- ספרות, הוראת מדעי הטבע והסביבה, מקרא, חינוך מתמטי, לשון עברית, אנגלית. ביה"ס על יסודי- גיאוגרפיה, אזרחות ודמוקרטיה, פסיכולוגיה, סוציולוגיה, אנגלית, חינוך חברתי קהילתי (חינוך בלתי פורמאלי), לשון עברית, מקרא, תקשורת, ביולוגיה, מתמטיקה, פיזיקה, היסטוריה, ספרות, מדעי המחשב, מחשבת ישראל, ערבית. הגיל הרך או חינוך מיוחד) ההבדל בתכנית ההסבה לכל מקצוע יהיה בכמות קורסי ההשלמה בתחום הידע שתצטרכי ללמוד . את צריכה לחשוב לאיזה מקצוע וטווח גילאים תתחברי יותר ותאהבי יותר ללמד. עם זאת חשוב שתדעי כי אפשר תמיד לשנות כיוון ולהתחרט אם תגלי שלא התחברת כמו שחשבת במהלך הלימודים. כיום ישנה אפשרות למורים ללמוד לתעודת הוראה נוספת הקרויה הרחבת הסמכה, לימודים אלו בעצם מקנים לך את האפשרות לעשות את כל השינויים לכל טווחי הגילאים ותחומי הלימוד. בהצלחה! לשאלות נוספות, אשמח לעמוד לשרותך בפורום זה, רוית – מכללת אורנים.
סגור