פורום לימודי חינוך

בהנהלת: שלי גזנבי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום ניתן לשאול שאלות על לימודים בתחום ההוראה והחינוך. הפורום מיועד למועמדים, לסטודנטים לעתיד ולסטודנטים בהווה לחינוך והוראה.
 
שלי גזנבי

שלי גזנבי- יועצת לימודים בכירה במרכז המידע וההרשמה של מכללת אורנים.

 
לין | 10:20  04/08/15
שלום, הייתי רוצה לדעת אם אלמד חינוך מיוחד לגיל הרך אוכל להיות משלבת ביסודי? האם יש דבר כזהמשלבת בגיל הרך(או כיתות א-ב)? אם אוכל להמיך ללימודי ייעוץ חינוכי למרות הגילאים הנמוכים שבהם התמחתי? תודה.
מנהלת פורום לימודי חינוך | 10:32  05/08/15
לין שלום ותודה על פנייתך. בכדי להיות מורה משלבת עלייך להיות בעלת תעודת הוראה בתחום החינוך המיוחד. אם תלמדי חינוך מיוחד לגיל הרך (גילאי 3-6) תוכלי להיות משלבת רק של הגיל הרך ואם תלמדי חינוך מיוחד תוכלי להיות משלבת בשאר הגילאים (6-21). את צריכה לחשוב לאיזה טווח גילאים תתחברי יותר ותאהבי יותר ללמד. עם זאת חשוב שתדעי כי אפשר תמיד לשנות כיוון ולהתחרט אם תגלי שלא התחברת כמו שחשבת במהלך הלימודים. כיום ישנה אפשרות למורים ללמוד לתעודת הוראה נוספת הקרויה הרחבת הסמכה, לימודים אלו בעצם מקנים לך את האפשרות לעשות את כל השינויים לכל טווחי הגילאים ותחומי הלימוד לגבי ייעוץ חינוכי, אין משמעות לגילאים אותם לימדת, תנאי קבלה הכרחי הוא ניסיון של 3 שנים לפחות במשרה חינוכית כלשהי. ביום רביעי 12.8 בין השעות 8:00-16:00 יתקיים במכללת אורנים בית פתוח ללימודי תואר ראשון, בבית הפתוח תוכלי לשמוע על כל מסלולי הלימוד ולהתייעץ עם יועצות הלימודים המקצועיות שלנו בכל התלבטות ולקבל הנחה משמעותית בדמי הרישום. לפרטים נוספים צרי קשר עם מרכז המידע וההרשמה שלנו בטלפון 1800-30-10-80 בהצלחה! אשמח לעמוד לרשותך בפורום זה, המשך יום נעים- רוית, מכללת אורנים
סגור