פורום לימודי חינוך

בהנהלת: שלי גזנבי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום ניתן לשאול שאלות על לימודים בתחום ההוראה והחינוך. הפורום מיועד למועמדים, לסטודנטים לעתיד ולסטודנטים בהווה לחינוך והוראה.
 
שלי גזנבי

שלי גזנבי- יועצת לימודים בכירה במרכז המידע וההרשמה של מכללת אורנים.

 
שני דהן | 21:23  24/11/14
היי אני מעוניינת ללמוד תואר שני בתחום החינוך ומתלבטת בין ייעוץ חינוכי ללקויות למידה. האם יש מקצוע מבוקש יותר מבין השניים? או בכלל תואר אחר מבוקש יותר בתחום החינוך? הנושא הטיפולי מאוד מעניין אותי אך לפי הבנתי השכר של יועצת בית ספר אינו מתגמל דיו (300-500 ש''ח תוספת) וכי אין תקנים רבים ליועצות- לכן יכול להיות מצב שיועצת תעבוד במספר בתי ספר במקביל על מנת להשלים משרה. אשמח לדעת מה מבוקש יותר מבין מקצועות החינוך והיכן השכר מתגמל יותר. תודה :)
מנהלת פורום לימודי חינוך | 10:40  27/11/14
שני שלום ותודה על פנייתך. לכל אחד מהמקצועות הללו יתרונות וחסרונות. קשה מצד אחד למצוא עבודה בייעוץ חינוכי, והרבה פעמים אכן יש צורך לעבוד בכמה משרות חלקיות. גם בתחום לקויות למידה יש היצע נמוך יחסית כי עיקר התעסוקה היא בשילוב ולא באיבחון, מציאת עבודה בשני התחומים אפשרית אך כמו בכל תחום אחר, משתנה בהתאם למספר גורמים (כמו עיתוי חיפוש המשרה, מקום מגורייך, היצע וביקוש ועוד) ולכן קשה לומר באופן חד משמעי מה יהיה כשתסיימי את לימודייך. שיהיה בהצלחה! אשמח לעמוד לרשותך בשאלות נוספות, רוית- מכללת אורנים
סגור