פורום לימודי חינוך

בהנהלת: שלי גזנבי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום ניתן לשאול שאלות על לימודים בתחום ההוראה והחינוך. הפורום מיועד למועמדים, לסטודנטים לעתיד ולסטודנטים בהווה לחינוך והוראה.
 
שלי גזנבי

שלי גזנבי- יועצת לימודים בכירה במרכז המידע וההרשמה של מכללת אורנים.

 
דדי ינקה | 13:02  22/10/14
שלום, אני מתלבטת אם ללמוד חינוך, אם אלמד חינוך מטרתי היא להיות מורה, לא גננת. השאלה שלי היא אם אני אלמד נגיד ניהול מערכות מידע ואז אעשה הסבה להוראה? מה ההבדל? חשוב לי לדעת גם מבחינת המשך לתואר שני.
מנהלת פורום לימודי חינוך | 14:12  22/10/14
דדי ינקה שלום ותודה על פנייתך. בשביל לענות לך אני צריכה להבין מה מטרתך? להיות מורה או לעבוד בתחום מערכות מידע? שני התחומים מאוד שונים. אם ברצונך להיות מורה אני ממליצה ללמוד לתואר ראשון בחינוך בשילוב עם תעודת הוראה בתחום שתבחרי במשך 4 שנים. כמובן שגם אם תבחרי בתחום מערכות המידע תוכלי לעשות הסבה אך משך ההסבה יהיה ארוך מכיוון שאין תחום מקביל בבתי הספר ולכן יהיו לך השלמות רבות. את צריכה להחליט איזה תחום מושך אותך יותר . אני ממליצה לך להגיע למוסדות הלימוד שמלמדים חינוך או מערכות מידע , לבדוק איתם מה כוללים הלימודים, מה האפשרויות שיעמדו בפנייך בסיום הלימודים, איזה תחום יקדם אותך לתואר שני בו את מעוניינת וכו'. שיהיה בהצלחה! לשאלות נוספות, אשמח לעמוד לרשותך בפורום זה, רוית- מכללת אורנים.
דדי ינקה | 22:02  22/10/14
היי, קודם כל תודה עלהמענה המהיר. אני מתלבטת בין לימודי חינוך לבין תואר בניהול מערכות מידע, בניהול מערכות מידע לומדים הרבה מתמטיקה. אני חשבתי על תחום החינוך רק בשביל תעודת ההוראה, אני לא רוצה להיות גננת אלא מורה, אם בכלל. חשבתי לעשות תואר במערכות מידע בשביל להתקדם בתחום ובמקסימום בהמשך לעשות הסבה להוראה. כמה זמן תהיה ההסבה אם כך? ובבקשה תסבירי לי מה ההבדל בין תואר בחינוך עם תעודת הוראה לבין ללמוד תוכר במשהו אחר, למשל לצורך העניין ללמוד ניהול מערכות מידע והסבה להוראה מבחינת אפשרויות תעסוקה.
סגור