פורום לימודי חינוך

בהנהלת: שלי גזנבי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום ניתן לשאול שאלות על לימודים בתחום ההוראה והחינוך. הפורום מיועד למועמדים, לסטודנטים לעתיד ולסטודנטים בהווה לחינוך והוראה.
 
שלי גזנבי

שלי גזנבי- יועצת לימודים בכירה במרכז המידע וההרשמה של מכללת אורנים.

 
שלום, אני מעוניינת להוציא תעודת הוראה בעברית, ניסיתי לדלות את כל המידע מאתר העברית, אך יש דברים שלא הגעתי אליהם ואשמח למצוא את התשובות כאן.. 1. יש לי תואר ראשון דו חוגי מאוניברסיטת תל אביב בבי איי כללי והיסטוריה של המזה"ת ואפריקה, איזה תחום הוראה תיכונית אוכל ללמוד עם תואר שכזה? 2. ואם אבחר תחום דיציפלינרי אחר (אמנות למשל) מה היקף ההשלמה שאצטרך לעשות? 3. כמה פעמים בשבוע הלימודים? האם המערכת גמישה מספיק לאמא טריה ועובדת? 4. מה עלות שנת הלימודים הזאת? אשמח לכל תשובה... תודה רבה :)
רוית מכללת אורנים | 09:18  21/10/14
שפרה שלום ותודה על פנייתך. מאחר ואת מגיעה מתחום ההיסטוריה, אני חושבת שהמסלול הקצר ביותר עבורך יהיה מסלול הוראת היסטוריה לעל יסודי, אינני יכולה לדעת את היקף ההשלמות מבלי לראות את גליון הציונים שלך. לכל מוסד אקדמי תחומי הוראה שונים, תנאי קבלה שונים , וגמישות מערכת שונה . אם ברצונך ללמוד בעברית, אני ממליצה לך לפנות אליהם ישירות. בהצלחה! לשאלות נוספות, אשמח לעמוד לרשותך בפורום זה , רוית- מכללת אורנים
סגור