פורום לימודי חינוך

בהנהלת: שלי גזנבי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום ניתן לשאול שאלות על לימודים בתחום ההוראה והחינוך. הפורום מיועד למועמדים, לסטודנטים לעתיד ולסטודנטים בהווה לחינוך והוראה.
 
שלי גזנבי

שלי גזנבי- יועצת לימודים בכירה במרכז המידע וההרשמה של מכללת אורנים.

 
שלום רב ברשותי תואר ראשון בהצטיינות מבר אילן במדעי המדינה וסוציולוגיה ותואר שני ביישוב סכסוכים וניהול משא ומתן מבר אילן. אני עובדת בערייה כרכזת הדרכה בבתי ספר ומלמדת תלמידים טכניקות של פתרון סכסוכים. רציתי לעשות הסבה להוראה ואני מתלבטת לגבי תחום. חברים מייעצים להיות פרקטית וללמוד אנגלית או מדעים. אני יודעת שהיה פעם, ואולי גם עכשיו מקצעות כמו מדעי מדינה או סוציולוגיה או תחומים אחרים. ברור שחשןב לי לבחור במקצוע שיהיה נדרש. מה קיים ? במה יהיה לי הכי פחות השלמות ? והאם נכון שאם שרתתי בצבא כמורה חיילת נותנת לי שנתיים של וותק ?
מנהלת פורום לימודי חינוך | 10:45  11/06/14
מאיה שלום ותודה על פנייתך. ניתן ללמוד הסבת אקדמאים במגוון מוסדות ברחבי הארץ, בכל מוסד תוכניות ונושאי לימוד שונים. תעודות ההוראה באורנים ניתנות בתחומים הבאים: לגיל הרך: (גילאי לידה - 6). לביה"ס היסודי בהתמחויות: ספרות, הוראת מדעי הטבע והסביבה, מקרא, חינוך מתמטי, לשון, אנגלית. לביה"ס העל יסודי בהתמחויות: גיאוגרפיה, אזרחות ודמוקרטיה, לימודי ארץ ישראל, הוראת השפה הערבית, פסיכולוגיה, אנגלית, חינוך חברתי קהילתי (חינוך בלתי פורמלי), לשון עברית, מקרא, תקשורת, ביולוגיה, מתמטיקה, פיזיקה, היסטוריה, ספרות, מדעי המחשב, מחשבת ישראל. חינוך מיוחד, חינוך לגיל הרך ואומנות לעל יסודי. קחי בחשבון שייתכן ובגלל שהתואר שלך אינו מתחום חינוכי יהיה עלייך להשלים לא מעט קורסים על מנת לסיים את ההכשרה לתעודת ההוראה, כלומר תצטרכי להשלים גם את תחום החינוך וגם תחום דעת אותו תרצי ללמד בעתיד. משך הלימודים של תעודת ההוראה משתנה בהתאם לרקע ממנו את מגיעה ולתעודת ההוראה הרצויה, שכן עושים איזשהי אינטגרציה ביניהם על מנת לבנות תכנית לימודים קצרה ככל שניתן עבורך. על מנת לבנות את התכנית ולקבל מידע מפורט וקונקרטי יותר יהיה עלייך לפנות למרכז המידע במוסד הלימודים בו את מעוניינת ללמוד. בנוסף לכך, חשוב לי לציין שישנם גורמים שונים המשפיעים על מציאת העבודה בתחום החינוך, כמו מקום מגורים, ביקוש ועיתוי, ולכן מומלץ לבדוק את הנושא ואת הביקוש לפני תחילת הלימודים מול משרד החינוך. ביום חמישי הקרוב 12.6.14 בין השעות 16:00-19:00 יתקיים יום פתוח במכללת אורנים, את מוזמנת להגיע ולהתרשם ממגוון מסלולי ההסבה הקיימים באורנים, לקבל ייעוץ אישי והכוונה מראשי החוגים ומסטודנטים הלומדים במכללה ובנוסף - להינות מהטבת ההנחה בדמי הרישום. לשאלות נוספות, אשמח לעמוד לרשותך בפורום זה, רוית- מכללת אורנים
סגור