פורום לימודי חינוך

בהנהלת: שלי גזנבי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום ניתן לשאול שאלות על לימודים בתחום ההוראה והחינוך. הפורום מיועד למועמדים, לסטודנטים לעתיד ולסטודנטים בהווה לחינוך והוראה.
 
שלי גזנבי

שלי גזנבי- יועצת לימודים בכירה במרכז המידע וההרשמה של מכללת אורנים.

 
שלום רוית, אשמח לקבל את הייעוץ שלך, אני אמא ל2 ילדים קטנים בעלת תואר ראשון במדעי הרוח והחברה ואני כבר זמן רב בלבטים על הסבה להוראה , אני מתלבטת בין שתי ההתמחויות ובמה שכרוך בכך, אשמח לעזרתך בעיניין. שאלתי,התואר שיש לי לפי הנחתי לא יעניק לי הרבה פטורים ומכאן ההסבה תהיה ארוכה כמעט שווה לזמן של תואר ראשון בחינוך והוראה, האם עדיף כבר לעשות תואר נוסף או להכנס למסלול ההסבה? אנא עזרי לי להבין מה נכון
מנהלת פורום לימודי חינוך | 10:27  13/05/14
סיון שלום ותודה על פנייתך. אכן מסלול ההסבה להוראה מתואר במדעי הרוח והחברה יהיה ארוך מאחר ויהיו לך הרבה השלמות לעשות. תואר ראשון בחינוך והוראה יחד עם תעודת הוראה נמשך 4 שנים, תכנית ההסבה תהיה יותר קצרה מבחינת שנים אבל יתכן ותהיה ממש מלאה וטובענית. אני ממליצה לך להגיע לייעוץ לימודים במוסד האקדמי בו את מעונינת ללמוד יחד עם גיליון הציונים שלך מהתואר הראשון. לאחר שיבחנו את גיליון הציונים ואת כמות ההשלמות ירכיבו לך מערכת אישית לפי לימודיך הקודמים ולפי צרכיך. לאחר שתהיה בידיך מערכת תוכלי להשוות ולהבין מה מתאים לך יותר מבחינת הלוז היומי והשבועי שלך. בהצלחה! לשאלות נוספות, אשמח לעמוד לרשותך בפורום זה, רוית- מכללת אורנים.
סגור