פורום לימודי חינוך

בהנהלת: שלי גזנבי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום ניתן לשאול שאלות על לימודים בתחום ההוראה והחינוך. הפורום מיועד למועמדים, לסטודנטים לעתיד ולסטודנטים בהווה לחינוך והוראה.
 
שלי גזנבי

שלי גזנבי- יועצת לימודים בכירה במרכז המידע וההרשמה של מכללת אורנים.

 
יפעת | 09:22  08/01/14
שלום אורלי, אני רואת חשבון המתעניינת בהסבהללימודי תעודת הוראה. ההתלבטות שלי מסתכמת בכמה נושאים: 1. במידה ואבחר להיות מורה מחנכת ללימודי בי"ס יסודי ולא רק מורה מקצועית האם הנ"ל מאריך את זמן לימודי ההסבה? 2. במידה ואבחר להיות מורה מקצועית למתמטיקה ולא מחנכת האם זה יקשה עליי להתקדם בעתיד למשרה ניהולית או שמא אפשרויות הקידום מוגבלות כמורה מקצועית? 3. האם ידוע לך על מכללה בה אוכל לדחוס את הלימודים בפחות משנתיים? אולי שנה? תודה, יפעת
מנהלת פורום לימודי חינוך | 14:38  08/01/14
יפעת שלום ותודה על פנייתך. אתחיל משאלתך האחרונה, ברוב מוסדות הלימוד תוכנית לימודי ההסבה הינה תוכנית אשר מותאמת לצורכי הסטודנט, ככל שתבחרי תחום אשר יהיה קרוב לתחום הידע אותו למדת בתואר הראשון, יהיו לך פחות השלמות וההסבה תהיה יותר קצרה והיא יכולה להמשך גם שנה אקדמית אחת. לגבי שאלתך השניה, באופן עקרוני כל מורה אשר לומד הוראה במקצוע מסוים יכול לעבוד כמחנך ותוכנית הלימודים לא משתנה, אולם חשוב לציין שהכל שאלה של היצע וביקוש מצד הנהלת בית הספר. זאת גם לגבי משרה ניהולית , אין מניעה מכל מורה מקצועי או מחנך להתקדם לריכוז שכבה או ריכוז מקצוע ומשם להתקדם גם לתואר שני בניהול בתי ספר. בהצלחה! לשאלות נוספות, אשמח לעמוד לרשותך בפורום זה, רוית – מכללת אורנים.
סגור