פורום לימודי חינוך

בהנהלת: שלי גזנבי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום ניתן לשאול שאלות על לימודים בתחום ההוראה והחינוך. הפורום מיועד למועמדים, לסטודנטים לעתיד ולסטודנטים בהווה לחינוך והוראה.
 
שלי גזנבי

שלי גזנבי- יועצת לימודים בכירה במרכז המידע וההרשמה של מכללת אורנים.

 
אפרת פרג'ון | 20:25  30/12/13
ערב טוב אורלי, התחלתי ללמוד באוניברסיטה הפתוחה לימודי חינוך, ומשם אעבור בעוד מספר קורסים לאוניברסיטת חיפה או בר אילן. ברצוני להיות מאבחנת דידקטית. שאלתי היא: מה מסלול הלימודים המומלץ ביותר? בתואר הראשון: האם כדאי ללמוד חינוך מיוחד ופסיכולוגיה? חינוך ללקוי למידה ופסיכולוגיה? או שמא רק חינוך מיוחד? והאם אפשר להתקבל לתואר שני עם הלימודים בהתמחויות אלו, ובמה התואר השני? אשמח לעזרה והמלצות, אפרת
מנהלת פורום לימודי חינוך | 08:56  31/12/13
אפרת שלום ותודה על פנייתך. קיימות תוכניות לימודים שונות בהכשרה לאבחון דידקטי במוסדות לימוד ברחבי הארץ. אני ממליצה לך לבדוק במוסדות השונים מהם תנאי הקבלה ללימודים וכך להתאים את לימודי התואר הראשון בצורה מקסימלית בשביל שלא תצטרכי לעשות השלמות. חשוב לי לציין כי על מנת להתקבל ללימודי אבחון דידקטי את צריכה ניסיון של 5 שנים לפחות בהוראה, אז קחי את זה בחשבון בשביל שלא תצטרכי להשלים תעודת הוראה אחרי התואר, אני ממליצה לך לבחור בתואר ראשון אשר מקנה לך בנוסף גם תעודת הוראה במוסד אשר מתמחה בחינוך. את יכולה לגשת לכל המוסדות שנראים לך רלוונטיים ושאת מעוניינת ללמוד בהם ולבקש את תוכניות הלימוד בתארים הראשונים השונים וכך להחליט. בהצלחה! לשאלות נוספות, אשמח לעמוד לרשותך בפורום זה, רוית- מכללת אורנים.
סגור