פורום לימודי חינוך

בהנהלת: שלי גזנבי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום ניתן לשאול שאלות על לימודים בתחום ההוראה והחינוך. הפורום מיועד למועמדים, לסטודנטים לעתיד ולסטודנטים בהווה לחינוך והוראה.
 
שלי גזנבי

שלי גזנבי- יועצת לימודים בכירה במרכז המידע וההרשמה של מכללת אורנים.

 
נטע | 15:37  17/10/13
שלום, רציתי לדעת מהו השכר של מורה למתמטיקה ומורה לאנגלית בארה״ב ובקנדה בערך? מורה בבית ספר יסודי. האם מדובר במקצוע מבוקש שם? היכן מורים למתמטיקה ולאנגלית ליסודי מרוויחים הכי טוב בחו״ל? האם בחו״ל המשרה היא מלאה? עכשיו לגבי מה שקורה בארץ- האם המשרה של מורה למתמטיקה ואנגלית בארץ היא משרה מלאה? עד כמה יש הבדל בשכר של עובד סוציאלי ובשכר של מורה? בשכר ההתחלתי ובשכר שבהמשך? אבקש להתייחס הן למורה והן לעובד סוציאלי עם תואר ראשון והן עם תואר שני-להבדלים התחלתיים בשכר ולאורך זמן.
מנהלת פורום לימודי חינוך | 18:06  23/10/13
נטע שלום ותודה על פנייתך, פורום זה עוסק בלימודי חינוך בארץ ולכן אוכל לענות רק לגבי השאלות העוסקות בחינוך, כמו כן לא אוכל להשיב על שאלות העוסקות בלימודים ועבודה של עבודה סוציאלית. השכר ההתחלתי של מורה שונה מיסודי לתיכון. כמו כן, השכר תלוי האם בית הספר שייך לאופק חדש או עוז לתמורה. את טבלות פירוט השכר וההתקדמות בשכר תוכלי למצוא באתר של משרד החינוך. אחוז המשרה נקבע בהתאם לצרכיו של בית הספר והן ליכולותיך ולרצונך האישי. לשאלות נוספות אשמח לעמוד לרשותך בפורום זה. אורלי - מכללות אורנים.
סגור