פורום לימודי חינוך

בהנהלת: שלי גזנבי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום ניתן לשאול שאלות על לימודים בתחום ההוראה והחינוך. הפורום מיועד למועמדים, לסטודנטים לעתיד ולסטודנטים בהווה לחינוך והוראה.
 
שלי גזנבי

שלי גזנבי- יועצת לימודים בכירה במרכז המידע וההרשמה של מכללת אורנים.

 
נירה | 14:33  01/10/13
שלום, האם העבודה כמורה בחינוך יסודי היא במשרה מלאה? מהם תנאי הקבלה להסבה לחינוך יסודי? מה התחומים הכי מבוקשים בהוראה לחינוך היסודי מבחינה כלכלית (ליסודי ספציפית). תעודת הוראה ליסודי זה א' עד ו'? ואני יכולה לבחור בסיום הלימודים עם איזה כיתות אני רוצה לעבוד? והמשכורת עולה ככל שגיל הילדים עולה? למשל, אם אני הולכת לעבוד עם ילדים בכיתה ו' לעומת ילדים בכיתה א', או שאין קשר? אם יש קשר בין המשכורת לגיל הילדים בבית ספר יסודי, אז מדוע? מה טווח השכר ההתחלתי בחינוך היסודי והמקסימלי בערך? האם יש קורסי השתלמויות שאפשר להעלות את השכר או קורסים כלשהם? תודה.
מנהלת פורום לימודי חינוך | 19:17  02/10/13
נירה שלום ותודה על פנייתך, העבודה כורה בחינוך ליסודי איננה חייבת להיות משרה מלאה, אחוז המשרה נקבע בהתאם לדרישות בית הספר והתקנים. תנאי הקבלה להסבה משתנים ממוסד למוסד, המלצתי היא ליצור קשר עם המוסד בו את מתכננת ללמוד ולראות מהם תנאי הקבלה. בדרך כלל הלימודים המבוקשים ביסודי הם לימודי הליבה- אשר נלמדים בכלל בתי הספר. תעודת ההוראה ליסודי היא מכיתה א-ו, את יכולה לבחור איזה כיתה את מעוניינת ללמד. המשכורת איננה עולה בהתאם לכיתה בה את מלמדת, אלא לפי וותק ועוד, כאשר בית הספר נמצא תחת אופק חדש ניתן לעלות במשכורת לפי שנות וותק ודרגות. את טבלת השכר של אופק חדש תוכלי למצוא באתר של משרד החינוך. על מנת לעלות בדרגות עליך לעבור השתלמויות. לשאלות נוספות אשמח לעמוד לרשותך בפורום זה, אורלי- מכללת אורנים.
סגור