פורום לימודי חינוך

בהנהלת: שלי גזנבי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום ניתן לשאול שאלות על לימודים בתחום ההוראה והחינוך. הפורום מיועד למועמדים, לסטודנטים לעתיד ולסטודנטים בהווה לחינוך והוראה.
 
שלי גזנבי

שלי גזנבי- יועצת לימודים בכירה במרכז המידע וההרשמה של מכללת אורנים.

 
נועה | 17:35  29/09/13
שלום, אני מעוניינת לעשות הסבה לחינוך. אני מאוד אוהבת ילדים אבל קשה לי לגרום להם להיות ממושמעים ולהקשיב לי, תמיד אני הופכת להיות חברה שלהם. בעיקר עם ילדים בנים שעושים הכי הרבה בלגן. הייתי מאוד רוצה ללמוד חינוך אבל האם זה משהו שאפשר לשנות בלימודים שאהיה קשה לילדים במידת הצורך? בנוסף מה ההבדל בין השכר בחינוך היסודי לעל- יסודי? עד כמה יש הבדלים? האם העבודה כמורה לרוב היא במשרה מלאה? כמה זמן אורכת ההסבה והיכן אפשר לעשות הסבה בדרום ובשפלה ומה תנאי הקבלה? האם הפרקטיקה בלימודי ההסבה נחשבת לתקופת ניסיון שנדרשת ללימודי תואר שני? מה התחומים הכי מבוקשים בתחום ההוראה מבחינה כלכלית? תודה.
מנהלת פורום לימודי חינוך | 19:11  02/10/13
נועה שלום ותודה על פנייתך, נושא בחירת הלימודים הנו אישי ולרוב נבחר על פי נטיות ורצון. עם זאת, במהלך הלימודים ישנה התנסות מעשית בה, את מודרכת ומלווה על ידי איש מקצוע מהמוסד בו תבחרי ללמוד. במהלך לימודיך תרכשי כלים אשר ייעזרו לך בהמשך דרכך כאשת חינוך. לגבי נושא השכר, תוכלי למצוא באתר של משרד החינוך את טבלאות השכר, בדרך כלל מורה בעל יסודי מקבל שכר יותר גבוה מכיוון על הגשה לבגרות ועוד.. אורך המסלול משתנה ממוסד למוסד והוא בדרך כלל נקבע על פי המקצוע אותו למדת בתואר הראשון, ככל שאת מגיעה מתחום יותר קרוב לתעודת ההוראה אותה תרצי לעשות, כך יהיו לך פחות קורסי השלמה לעשות. לגבי מוסדות לימוד שונים תוכלי למצוא מידע כאן באתר. בדרך כלל ההתנסות במהלך הלימודים איננה נחשבת לתקופת ניסיון, עם זאת אני מייעצת לך לבדוק זאת מול המוסד בו תרצי ללמוד את התואר השני. בדרך כלל התחומים המבוקשים הם לימודי הליבה, שישנם בכלל בתי הספר. לשאלות נוספות אשמח לעמוד לרשותך בפורום זה, אורלי- מכללת אורנים.
סגור