פורום לימודי חינוך

בהנהלת: שלי גזנבי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום ניתן לשאול שאלות על לימודים בתחום ההוראה והחינוך. הפורום מיועד למועמדים, לסטודנטים לעתיד ולסטודנטים בהווה לחינוך והוראה.
 
שלי גזנבי

שלי גזנבי- יועצת לימודים בכירה במרכז המידע וההרשמה של מכללת אורנים.

 
שלום, מה השכר ההתחלתי של גננת? וכמה זמן לוקח להגיע לשכר של 6000 לגננת בערך? איזה תכונות צריך כדי להיות גננת? לימודי ההסבה לחינוך לגיל הרך בדרום ובשפלה (למשל באחוה, במכללת קיי, בבן גוריון) עלותם היא שכר אוניברסיטאי? ומה תוכנית אופק חדש שינתה מבחינת שכר הגננות? האם הפרקטיקה במסגרת לימודי חינוך הגיל הרך בגנים נחשבת לניסיון? כי כדי להמשיך לתואר שני צריך 3 שנות ניסיון...האם הניסיון בתוכנית ההסבה לחנוך לגיל הרך נחשב? והאם תמיד נדרש ניסיון כדי להמשיך לתואר שני בחינוך? גם כדי להתקבל לתואר שני בחינוך באוניברסיטאות וגם למכללות נדרש ניסיון? ולגבי עובד סוציאלי- כמה בערך מרוויח עובד סוציאלי במשרה חלקית ומה זה משרה חלקית עד איזו שעה? האם אפשר להתקבל למסלול ההסבה לעבודה סוציאלית במכללת אשקלון או לבן גוריון עם תואר ראשון במדעי התנהגות בממוצע 82- באמצעות ועדת חריגים למשל? או למסלול של השלמה לתואר שני בעבודה סוציאלית עם ממוצע זה? מה עלות הסבה לעבודה סוציאלית במכללת אשקלון? לא שכר אוניברסיטאי? ויש גם הסבה בבן גוריון או רק השלמה לעבודה סוציאלית? תודה.
מנהלת פורום לימודי חינוך | 10:45  19/09/13
נועה שלום רב, אני מודה לך על פנייתך. הפורום מיועד ללימודי חינוך ולכן אוכל להשיב לך רק בעניין זה. לגבי השכר , אני מציעה להסתכל על דרגות המשכורת של אופק חדש, שם ניתן למצוא גם את השכר ההתחלתי ומידע על התקדמות בדרגות. הבחירה ללמוד חינוך לגיל הרך היא אישית ולא נקבעת לפי תכונות ספציפיות, כמובן שחשוב שתהיה לך גישה לילדים. השינוי של אופק חדש הינו אך ורק אם את עובדת תחת משרד החינוך, על מנת לראות מה השינויים של אופק חדש, הייתי מציעה לך להיכנס לאתר של משרד החינוך. בעניין שכר הלימוד, עלייך לבדוק מהו שכר הלימוד מול המוסד בו את מתכננת ללמוד. כמו כן לכל מוסד דרישות קבלה משלו ולכן עליך לברר מול המוסד אם הפרקטיקה נחשבת כשנת ניסיון. לשאלות נוספות אשמח לעמוד לרשותך בפורום זה, אורלי- מכללת אורנים.
סגור