פורום לימודי חינוך

בהנהלת: שלי גזנבי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום ניתן לשאול שאלות על לימודים בתחום ההוראה והחינוך. הפורום מיועד למועמדים, לסטודנטים לעתיד ולסטודנטים בהווה לחינוך והוראה.
 
שלי גזנבי

שלי גזנבי- יועצת לימודים בכירה במרכז המידע וההרשמה של מכללת אורנים.

 
שלום-גם חינוך לגיל הרך וגם עבודה סוציאלית מעניינים אותי. אני רוצה לעשות הסבה. מה יותר כדאי מבחינה כלכלית- איפה יותר מרוויחים כסף בהמשך בערך ומדוע? כי הבנתי שבעבודה סוציאלית הרבה משרות הן חלקיות אך גם כגננת העבודה בעיקר עד 14:00? האם אופק חדש שינה משהו מבחינת המשכורות של הגננות ועד כמה? בכמה כסף זה הקפיץ את המשכורת החודשית? היכן יש יותר אופציות קידום- כגננת או כעובדת סוציאלית ואילו אופציות? ותוך כמה זמן בערך? היכן אפשר יותר מהר להתקדם? מה טווח המשכורות בערך כגננת וכעובדת סוציאלית? היכן יש יותר ביקוש לעובדים- כגננת או כעובדת סוציאלית? מה תנאי הקבלה להסבה לחינוך לגיל הרך והאם זה משנה אם עושים את ההסבה במכללה או באוניברסיטה? איזה מוסדות להסבה לחינוך לגיל הרך יש בדרום ובשפלה ותנאי הקבלה אליהם ומשך הלימודים שם? תודה.
מנהלת פורום לימודי חינוך | 17:50  10/09/13
נויה שלום רב, אני מודה לך על פנייתך. זהו פורום העוסק בלימודי חינוך ולכן אוכל להשיב על השאלות הנוגעות לחינוך בלבד. 1.נושא המשכורת משתנה מגן לגן, במידה ובחרת לעבוד בגן של משרד החינוך תוכלי לפנות לקבלת מידע לאתר משרד החינוך ולראות את דרגות המשכורת באופק חדש. 2.אופציות קידום, תלויות במסגרת בה תבחרי לעבוד. 3.תנאי הקבלה להסבה לחינוך לגיל הרך משתנים ממוסד למוסד. המלצתי היא לברר מול המוסד בו את מתכננת ללמוד מהם תנאי הקבלה למסלול זה. 4.ישנן מכללות המתמחות בחינוך ולעיתים הן עדיפות על האוניברסיטאות. 5. באתר תוכלי למצוא באילו מקומות תוכלי ללמוד את תחום החינוך לגיל הרך. לאחר מציאת מקום הלימוד, ניתן לברר מולם מהם תנאי הקבלה אותם הם דורשים. לשאלות נוספות אשמח לעמוד לרשותך בפורום זה, אורלי, מכללת אורנים.
סגור