פורום לימודי חינוך

בהנהלת: שלי גזנבי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום ניתן לשאול שאלות על לימודים בתחום ההוראה והחינוך. הפורום מיועד למועמדים, לסטודנטים לעתיד ולסטודנטים בהווה לחינוך והוראה.
 
שלי גזנבי

שלי גזנבי- יועצת לימודים בכירה במרכז המידע וההרשמה של מכללת אורנים.

 
ענבר גולדשטיין | 16:39  06/07/13
שלום, לשאלה יש כמה סעיפים, אשמח אם תתייחסו לכולם רציתי להתחיל ללמוד חינוך דמוקרטי בסמינר הקיבוצים. ממוצע הבגרויות שלי והפסיכומטרי לא מספיקים לי על מנת להירשם. על כן, רציתי לפנות למכינה קדם אקדמאית כדי להתחיל ולהתקדם לכיוון שאני מעוניינת בו. בעלי מתחיל ללמוד באוניברסיטה העברית ולכן אני הולכת להתגורר בירושלים. השאלה שלי היא כזאת- 1 האם יש מכינה שאני יכולה לעשות בירושלים שתהיה תקפה לסמינר הקיבוצים? 2. במידה ולא, האם יש מכון אחר ללימודי חינוך בירושלים שאפשר להמליץ לי עליו? 3. אם אין ברשותי בגרות מלאה, האם יש מקום שאפשר ללמוד בו גם בלי להשלים עם מכינה? תודה רבה על ההתייחסות!
מנהלת פורום לימודי חינוך | 20:51  11/07/13
היי ענבר ותודה על פנייתך. לגבי המכינה ותנאי הקבלה למוסד בו את מעוניינת להתחיל ללמוד עלייך לפנות למרכז המידע שלהם לשם קבלת פרטים ברורים ומפורטים בכדי לא לבזבז זמן בלימודים מיותרים שהם קדם לתואר בחינוך. נסי לברר איתם האם כל מכינה קדם אקדמית מתקבלת כחלק מתנאי הקבלה שלהם ומה הממוצע הנדרש במכינה שכזו. בנוגע למוסדות המאפשרים לימודי חינוך באזור ירושלים נסי לבדוק באתר זה או באינטרנט. תנאי הקבלה משתנים בין מוסדות שונים ולכן חשוב לעשות סקר ובירור מקדים לפני שמתחילים ללמוד במוסד ספציפי, משמע עלייך לבדוק האם ישנם מוסדות המאפשרים לך לעבור מכינה פנימית ולאחר מכן להמשיך בהם גם את לימודי התואר, אך כמובן שהדבר מגביל מעט אחר כך, שכן תוכלי ללמודרק במוסד זה. אינני מכירה את תנאי הקבלה בכל המוסדות האקדמים ועל כן תצטרכי לבדוק זאת מול מרכזי המידע וההרשמה. שיהיה בהצלחה! אשמח לעמוד לרשותך בשאלות נוספות. אורלי יצחקי- מכללת אורנים.
סגור