פורום לימודי חינוך

בהנהלת: שלי גזנבי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום ניתן לשאול שאלות על לימודים בתחום ההוראה והחינוך. הפורום מיועד למועמדים, לסטודנטים לעתיד ולסטודנטים בהווה לחינוך והוראה.
 
שלי גזנבי

שלי גזנבי- יועצת לימודים בכירה במרכז המידע וההרשמה של מכללת אורנים.

 
ג'ני | 17:21  24/06/13
שלום, אני בעלת תואר ראשון בפסיכולוגיה. מעוניינת לעבור הסבה לתחום החינוך. מתעניינת בתחום האבחון הדידקטי וליקוי למידה. האם יש מסלול הסבה שכזה או שאצטרך להתחיל מההתחלה? תודה והמשך יום נפלא
מנהלת פורום לימודי חינוך | 20:48  24/06/13
היי ג'ני ותודה על פנייתך. היות ואת בעלת תואר ראשון כבר לא תצטרכי להשלים תואר נוסף כמובן, אך יהיה עלייך להשתלב במסלול הסבת האקדמאים להוראה. אם הינך מעוניינת במסלול הקשור בלקויות הלמידה תצטרכי לעשות תדת הוראה בחינוך המיוחד, בערך במשך שנתיים, תלוי בתכנית הלימודים שתבנה עבורך. לגבי אבחון דידקטי תצטרכי להוסף לאחר השלמת תעודת ההוראה, מסלול נוסף של לימודי תעודה באבחון דידקטי או תואר שני בתחום. שיהיה בהצלחה. אשמח לעמוד לרשותך בשאלות נוספות. אורלי יצחקי- מכללת אורנים.
ג'ני | 10:23  26/06/13
היי אורלי, תודה רבה על תשובתך. שאלה נוספת על מנת לחדד את העניין, אני אכן מתחילה לעשות הסבה לאקדמאים אולם דווקא התעניינתי בהסבה להוראה לבתי ספר יסודיים ולא לחינוך המיוחד. האם משם ניתן להמשיך במסלול עליו דיברת? או רק מלימודי החינוך המיוחד?
מנהלת פורום לימודי חינוך | 11:35  05/07/13
היי ג'ני, תוכלי ממסלול של הוראה ליסודי להמשיך ללימודי תעודה בתחום ההוראה המתקנת, שמטרתה טיפול בלקויות למידה והקניית אסטרטגיות להתמודדות עם הקושי. שיהיה בהצלחה! אשמח לעמוד לרשותך בשאלות נוספות. אורלי יצחקי- מכללת אורנים.
סגור