פורום לימודי חינוך

בהנהלת: שלי גזנבי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום ניתן לשאול שאלות על לימודים בתחום ההוראה והחינוך. הפורום מיועד למועמדים, לסטודנטים לעתיד ולסטודנטים בהווה לחינוך והוראה.
 
שלי גזנבי

שלי גזנבי- יועצת לימודים בכירה במרכז המידע וההרשמה של מכללת אורנים.

 
דויד | 17:06  24/06/13
שלום רב, הנני בעל תואר ראשון במנהל עסקים וברצוני לעשות תואר שני בהוראה+ תעודת הוראה באזרחות ומדעי החברה. 1- האם זה שאני לא בה מתחום הדעת של תעודת ההוראה יכול להיות לרעתי כאשר ארצה להגיש מעומדות למשרת הוראת אזרחות באחד מבתי הספר? 2- האם יש דרישה להוראת מקצוע האזרחות ויש דרישה? ואם לא אז איזה מקצוע נחשב מבוקש? 3- האם אוכל עם תעודת הוראה באזרחות לעבוד במשרה מלאה בבית ספר אחד או שזה נדיר? 4- עם התואר השני ותעודת ההוראה מה השכר הממוצע הצפוי? (בערך...) תודה וסליחה על ריבוי השאלות
מנהלת פורום לימודי חינוך | 20:42  24/06/13
היי דויד ותודה על פנייתך. על מנת להשתלב כמורה בפועל בבתי הספר ובמשרד החינוך עלייך להרשם למסלול הכשרת אקדמאים לתעודת הוראה, מה שמכונה לרוב כהסבת אקדמאים. לא תוכל לעשות תואר שני בשילוב עם תעודת הוראה בשל העובדה שיהיו לך השלמות רבות לכל תחום דעת שתבחר מהתואר שממנו אתה מגיע. העובדה שאינך מגיע מתואר ראשון של תחום הדעת לא אמורה להשפיע על סיכוייך לקבלת משרה כמורה בבתי ספר. לגבי דרישה, ישנם גורמים שונים המשפיעים על מציאת עבודה בחינוך בכל תחום דעת, כמו מקום מגורים, עיתוי חיפוש העבודה והביקוש באותה השנה. לא ניתן לחזות את הדבר מראש לצערי ולכן גם לא אוכל לעזור לך מבחינת מידע על השכר, שגם הוא תלוי בגורמים שונים. אני מציעה לך לפנות לאתר משאד החינוך בכדי לברר את העניין בהתאם לאחוז משרה, ותק ועוד. שיהיה בהצלחה! אשמח לעמוד לרשותך בשאלות נוספות. אורלי יצחקי- מכללת אורנים.
שלום רב ותודה על תשובתך, אני מבין מתשובתך שלא אוכל להיות מורה כיוון שאני לא בא מתחום דעת קרוב למקצועות ההוראה... אך משיחה שניהלתי עם כמה מוסדות הם בנו לי תוכנית השלמות הכוללת גם תואר שני בהוראה וגם תעודת הוראה באזרחות... האם הדבר לא אפשרי?
מנהלת פורום לימודי חינוך | 15:15  20/07/13
היי דויד, לא אמרתי שלא תוכל להיות מורה....אמרתי שיהיו לך הרבה השלמות ולא בטוח שתוכל ללמוד במסלול המשולב של תעודת הוראה ותואר שני במקביל. אם ישנה אופציה כזו והתכנית שנבנתה לך אכן מספקת את דרישותייך - עשה זאת. שיהיה בהצלחה!
סגור