פורום לימודי חינוך

בהנהלת: שלי גזנבי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום ניתן לשאול שאלות על לימודים בתחום ההוראה והחינוך. הפורום מיועד למועמדים, לסטודנטים לעתיד ולסטודנטים בהווה לחינוך והוראה.
 
שלי גזנבי

שלי גזנבי- יועצת לימודים בכירה במרכז המידע וההרשמה של מכללת אורנים.

 
שלום, אני בת 42, מזכירה במקצועי. מתעניינת בלימודי הוראת אנגלית לבתי ספר יסודיים. רציתי לדעת: האם עיניין הגיל הוא בעייתי במציאת עבודה אח"כ? האם יש העדפות במערכת החינוך למורות צעירות, כמו בשוק העבודה בישראל בכלל שמעדיפים צעירים? כמה המקצוע הזה מבוקש? מאיזה שנה אפשר כבר לעבוד במקצוע וללמד? הייתי רוצה לדבר עם סטודנטים שלומדים, לאן אפשר לפנות? תודה
מנהלת פורום לימודי חינוך | 19:57  28/05/13
היי נעמה ותודה על פנייתך. הגיל איננו בעייתי ללימודים אך ייתכן ותתקשי במציאת עבודה שכן הלימודים לתואר ראשון עם תעודת הוראה נמשכים ארבע שנים. לא ידוע על העדפה לגיל מסוים של מורים אם כי ישנו עניין הותק והיציאה לפנסיה ולכן קשה למצא עבודה בשלב כזה או אחר, אך שוב זה די תלוי במסגרות עצמן ובמשרד החינוך. לגבי ביקוש של מקצועות- הביקוש משתנה משנה לשנה וקשה לצפות ולחזות מה יהיה עד שתסיימי את לימודייך במסלול זה, וכמובן שישנה השפעה גם לעיתוי של חיפוש העבודה ואזיור המגורים שלך. העבודה והלימוד בנושא זה מתחילים בעצם בשנה הרביעית ללימודייך- שנת הסטאז'. ולגבי רצונך להפגש עם סטודנטים הלומדים במסלול את מוזמנת להגיע ליום הפתוח במכללת אורנים שיתקיים ביום שישי ה7/6 בין 9-12 בבוקר, בו ינכחו גם סטודנטים הלומדים במסלול זהולו להמליץ לך בגובה העיניים. שיהיה בהצלחה! אשמחלעמוד לרשותך בשאלות נוספות. אורלי יצחקי- מכללת אורנים.
היי אורלי, תודה רבה על התשובה. עזרת לי. יום טוב.
מנהלת פורום לימודי חינוך | 22:27  29/05/13
בשמחה. שיהיה בהצלחה!
סגור