פורום לימודי חינוך

בהנהלת: שלי גזנבי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום ניתן לשאול שאלות על לימודים בתחום ההוראה והחינוך. הפורום מיועד למועמדים, לסטודנטים לעתיד ולסטודנטים בהווה לחינוך והוראה.
 
שלי גזנבי

שלי גזנבי- יועצת לימודים בכירה במרכז המידע וההרשמה של מכללת אורנים.

 
אני בוגרת תואר ראשון בניהול באוני הפתוחה וברצוני לעשות הסבה ללימודי הוראה במתמטיקה. מס שאלות ברשותך: 1-האם יש רמת קושי מבחינת חומר הלימוד בין לימודי הוראה למתמטיקה בבית ספר יסודי לבין בית ספר על יסודי? 2-האם למורה שמלמד בבית על יסודי יש יותר יתרונות ממורה שמלמד ביסודי מבחינת קידום,שכר וכו? 3-הסטא'ז נעשה בזמן לימודים או בסיומם? תודה
מנהל פורום לימודי חינוך | 19:30  23/04/13
היי קרן ותודה על פנייתך. קיים הבדל מבחינת חומר הלימוד הניתן במסלול להכשרת אקדמאים לתעודת הוראה במתמטיקה ליסודי מאשר לעל יסודי. כפי שבפועל, בבתי הספר חומר הלימוד הוא שונה- כך גם המורים נדרשים לדעת חומר ברמת קושי שונה ובנושאים שונים בין היסודי לעל יסודי. מבחינת שכר או קידום ויתרונות אין הבדלים בין מורה בבית ספר יסודי למורה בבית ספר על יסודי. לגבי שכר את מוזמנת להכנס לאתר משרד החינוך ולבדוק את הנושא היות וישנם גורמים שונים המשפיעים על המשכורת, כמו אחוז משרה, ותק ועוד. לגבי הסטאז'- במהלך השנה השנייה ללימודים במסלול זה משתלבים בעבודה מעשית בבתי הספר אך הסטאז' עצמו נעשה רק לאחר סיום הלימודים. לגבי הרקע ממנו את מגיעה, חשוב לי לציין כי תכנית הלימודים שתבנה עבורך להכשרה לתעודת הוראה במתמטיקה לבית הספר העל יסודי עשויה לכלול השלמות רבות שהיקפן עשוי להגיע לכדי רמה של תואר כמעט מלא, לעומת המסלול בבית הספר היסודי שעשוי להכיל פחות השלמות ולכן רצוי לבדוק את הנושא מול יועצי לימודים במכללה בה את מתכוונת ללמוד. אשמח לענות על שאלות נוספות. אורלי יצחקי- מכללת אורנים.
האם לימודי מתמטיקה ביסודי נקרא חינוך מתמטי? תודה
מנהל פורום לימודי חינוך | 16:04  28/04/13
היי קרן, לימודי מתמטיקה ביסודי נקראים למיטב ידיעתי חינוך מתמטי, אך חשוב לוודא את זה בכל מוסד לימודים בו את מתעניינת שמא השם מעט שונה. בהצלחה! אורלי יצחקי- מכללת אורנים.
סגור