פורום לימודי חינוך

בהנהלת: שלי גזנבי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום ניתן לשאול שאלות על לימודים בתחום ההוראה והחינוך. הפורום מיועד למועמדים, לסטודנטים לעתיד ולסטודנטים בהווה לחינוך והוראה.
 
שלי גזנבי

שלי גזנבי- יועצת לימודים בכירה במרכז המידע וההרשמה של מכללת אורנים.

 
טל | 09:28  14/02/13
שלום אני בן 42 ונרשמתי למסלול של תואר 2 ותעודת הוראה בבית ברל. איזה דלתות פותח בפני התואר השני בהוראה פרט להוראה פרונטלית ומהם אפשרויות ההתפתחות המקצועית בתחום כולל שכר?
ליאת | 23:55  04/03/13
היי, בתחום ההוראה הפרונטלית תואר שני מאפשר לך להגיש לבגרויות וזה יותר שכר (לגבי הסכומים המדויקים – עדיף לך לבדוק במחשבונים של משרד החינוך). בנוסף, אתה יכול להתקדם לתפקידי ניהול בכירים יותר בתוך מערכת החינוך עצמה בביה"ס ובמשרד החינוך. התואר שאתה לומד הוא מאוד אטרקטיבי מהבחינה הזו כי הוא מאפשר לך גם תעודת הוראה וגם תואר שני בשנתיים בלבד ואם אני לא טועה אז גם רובו ממומן. לאקדמאים שרוצים להשתלב במערכת החינוך זו פתיחה מצוינת. שיהיה בצלחה. מערכת החינוך זקוקה לאנשים טובים שרוצים להתקדם ולקדם.
מנהל פורום לימודי חינוך | 21:20  22/04/13
טל שלום, תחילה, תודה על פנייתך. תואר שני בהוראה פותח בפנייך דלתות רבות מבחינה מקצועית. כמובן שהדבר מוכר לרוב כהוראה פרונטאלית אך ישנה אופציה להשתלב במקצועות הוראה וחינוך בתחום החינוך הבלתי פורמאלי, לדוגמא בכפרי נוער, בפנימיות ובעמותות השונות הנרתמות לקידום הנוער והחינוך בארץ. לגבי השכר לבעלי תואר שני אני מציעה שתפנה לאתר משרד החינוך היות וישנם גורמים רבים המשפיעים על השכר (כמו ותק, רמת משרה ועוד). בהצלחה! אשמח אם תפנה אלינו בעתיד שאלות נוספות. אורלי יצחקי- מכללת אורנים.
סגור