פורום לימודי חינוך

בהנהלת: שלי גזנבי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום ניתן לשאול שאלות על לימודים בתחום ההוראה והחינוך. הפורום מיועד למועמדים, לסטודנטים לעתיד ולסטודנטים בהווה לחינוך והוראה.
 
שלי גזנבי

שלי גזנבי- יועצת לימודים בכירה במרכז המידע וההרשמה של מכללת אורנים.

 
נעה | 17:29  06/06/07
שלום! יש לי תואר ראשון בחינוך מאוניברסיטת בן גוריון ואני לומדת לתעודת הוראה תיכונית במקרא והיסטוריה. אני מעוניינת לעשות הסבה לחינוך לגיל הרך. האם ואיפה אפשר לעשות את זה וכמה זמן בערך זה לוקח? (אני גרה באיזור הדרום) תודה!
טלי-מנהלת הפורום | 13:12  07/06/07
הרחבת הסמכה לתעודת הוראה נוספת במסלול לגיל הרך ניתן ללמוד במכללות האקדמאיות לחינוך באזור הדרום. זמן הלימודים שתדרשי ללימודים אלה תלוי בלימודייך הקודמים ויבנו לך תוכנית לימודים אישית שבה ילקחו בחשבון הקורסים שלמדת ואלה שעלייך ללמוד להכשרה זו.
שמרית | 14:23  07/06/07
היי נועה קראתי את פנייתך בנוגע להסבה לגיל הרך, אני סטודנטית שנה ג' במכללת אחווה במסלול הגיל הרך. אני יודעת כי במכללתנו מתנהל מסלול הסבת אקדמאים להוראה. אותם סטודנטים במסלול זה משתלבים יחד עם הסטודנטים להכשרת עובדי הוראה בלימודים, על כן אני מכירה סטודנטיות רבות שלומדות במסלול זה ואף הכרות אישית ואני יודעת כי סטודנטיות אלה שבעות רצון מהלימודים במכללה. בכל אופן כסטודנטית במכללת אחווה אני יכולה להמליץ בחום על המכללה. המון בהצלחה שמרית
סגור