פורום לימודי חינוך

בהנהלת: שלי גזנבי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום ניתן לשאול שאלות על לימודים בתחום ההוראה והחינוך. הפורום מיועד למועמדים, לסטודנטים לעתיד ולסטודנטים בהווה לחינוך והוראה.
 
שלי גזנבי

שלי גזנבי- יועצת לימודים בכירה במרכז המידע וההרשמה של מכללת אורנים.

 
שלום וברכה, אני מורה בפועל ואני מתכוון ללמוד לימודי תעודת הוראה נוספת באנגלית באזור המרכז, דרומה מתל-אביב. האם ישנן מכללות נוספות או אוניברסיטאות באזור המרכז למעט תלפיות ואחווה (בשתיהן ביררתי פרטים)? בנוסף, ברצוני לשאול האם מגיעות לי מלגות בתור סטודנט לתעודת הוראה נוספת (לא לימודים לתואר)? מה לגבי הלוואה מותנית? האם מדובר בכלל הסטודנטים או שיש קריטריונים שצריך לעמוד בהם? מה לגבי פר"ח - במנהלת פר"ח נאמר לי שיש מספר מקומות מוגבל לסטודנטים להוראה ולכן אין מקום בשבילי השנה? תודה.
ינאי שלום רב, תודה על פנייתך. ממש באתר זה, בבר הניתוב המאוזן, מופיע 'תואר ראשון'. אם תלחץ עליו, יופיע לך'לימודי חינוך והוראה'. (שלישי מלמטה)אם תלחץ על זה, יופיעו לך כל האזורים וכל התחומים, וכך תוכל לראות היכן ניתן ללמוד לימודי תעודת הוראה באזור המרכז. הלוואה מותנית - זוהי הלוואה הניתנת על-ידי משרד החינוך לתלמיד העומד בתנאי הזכאות להלוואה, ועל כן עליך להתקשר למשרד החינוך ולברר איתם מהם התנאים. לגבי מלגות כלליות- ישנו אתר שנקרא בשם זה, ומרכז בתוכו את כל המלגות הקיימות. כנ"ל לגבי פר"ח - עליך לשאול אותם. נציג מטעמם נמצא בכל מוסד אקדמי. בברכה ובהצלחה, אורלי - מכללת אורנים
סגור