פורום לימודי חינוך

בהנהלת: שלי גזנבי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום ניתן לשאול שאלות על לימודים בתחום ההוראה והחינוך. הפורום מיועד למועמדים, לסטודנטים לעתיד ולסטודנטים בהווה לחינוך והוראה.
 
שלי גזנבי

שלי גזנבי- יועצת לימודים בכירה במרכז המידע וההרשמה של מכללת אורנים.

 
שירלי | 09:20  23/07/12
שלום שמעתי שיש תוכנית הסבת אקדמאים מקוצרת למורים, האם זה נכון? אם כן מה הכוונה במקוצר, והיכן?
מכללת אורנים | 10:00  23/07/12
שירלי שלום רב, אני מודה לך על פנייתך. תוכלי בבקשה לפרט בהודעה חוזרת מה כוונתך בתכנית הסבה מקוצרת? משך זמן ההסבה תלוי בנתונייך האישיים ובתחום הלימודים של התואר הראשון שברשותך. במידה והכוונה שלך היא להרחבת הסמכה - כלומר תעודת הוראה נוספת באותו תחום דעת, סביר להניח שמשך זמן ההסבה יהיה קצר יותר. אשמח אם תחזרי אלי בהודעה נוספת ואדאג להשיב על שאלתך בהקדם. בברכה ובהצלחה, אורלי - מכללת אורנים
שירלי | 16:36  23/07/12
שמעתי שיש תוכנית הסבת אקדמאים מקוצרת דרך משרד החינוך, אך לא מצאתי שום מידע על כך. אני בעלת תואר ראשון בחינוך ובלשון ומעוניינת להוציא תעודת הוראה בלשון.
מכללת אורנים | 10:13  24/07/12
שירלי שלום רב, אני מודה לך על תגובתך. אינני מכירה באופן אישי את תכנית ההסבה המקוצרת של משרד החינוך - אני ממליצה לך לברר על התכנית באתר משרד החינוך - או"ח. במידה ותחליטי ללמוד באחת המכללות לחינוך והוראה סביר להניח שמשך זמן ההסבה יהיה כשנה אחת, מאחר והתואר הראשון שברשותך תואם לתחום הדעת בו את מעוניינת ללמוד לתעודת הוראה. לכל שאלה נוספת, אשמח לעמוד לרשותך בפורום זה. בברכה ובהצלחה, אורלי - מכללת אורנים
התוכנית פעלה בשנה האחרונה אך נגמרה. כנראה שיש מספיק אנשי חינוך במערכת. מה גם שהסבה של 4 חודשים זו באמת בדיחה עצובה למערכת החינוך.
סגור