פורום לימודי חינוך

בהנהלת: שלי גזנבי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום ניתן לשאול שאלות על לימודים בתחום ההוראה והחינוך. הפורום מיועד למועמדים, לסטודנטים לעתיד ולסטודנטים בהווה לחינוך והוראה.
 
שלי גזנבי

שלי גזנבי- יועצת לימודים בכירה במרכז המידע וההרשמה של מכללת אורנים.

 
טלי | 17:54  17/07/12
שלום רב, אני בעלת תואר ראשון במשפטים ועורכת דין מזה 3 שנים. החלטתי לבחון כיוונים אחרים וביניהם הוראה. השאלה היא כיצד אני יכולה לעשות הסבה להוראה ובאיזה היקף לימודים זה כרוך, לאור העובדה שיש לי מחויבויות למשפחה ואני לא אוכל להרשות לעצמי לא לעבוד. האם זה בכלל רלוונטי עם הרקע שלי, איזה מקצוע אני אוכל ללמד פרט לאזרחות, שפחות רלוונטי לבתי ספר יסודיים בהם הייתי מעדיפה להשתלב?
מכללת אורנים | 11:23  18/07/12
טלי שלום רב, אני מודה לך על פנייתך. תחום הדעת הקרוב ביותר ללימודי התואר הראשון שלך הינו אזרחות, על כן משך זמן ההסבה הקצר ביותר יהיה עבור תחום זה. במידה ותבחרי ללמוד תחום דעת אחר - סביר להניח שמשך זמן ההסבה יהיה ארוך ומקיף יותר. על מנת לענות על כל השאלות באופן מדויק וחד משמעי, עליך לבחור מוסד לימודים בו את מעוניינת לעשות הסבה להוראה ולהגיש את כל נתונייך האישיים - (תעודות זכאות וגליונות ציונים), ליועצת לימודים מטעם המוסד, שתבחן את נתונייך ותוכל לייעץ לך מהן האופציות העומדות לרשותך. לכל שאלה נוספת, אשמח לעמוד לרשותך בפורום זה. בברכה ובהצלחה, אורלי - מכללת אורנים
סגור