פורום לימודי חינוך

בהנהלת: שלי גזנבי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום ניתן לשאול שאלות על לימודים בתחום ההוראה והחינוך. הפורום מיועד למועמדים, לסטודנטים לעתיד ולסטודנטים בהווה לחינוך והוראה.
 
שלי גזנבי

שלי גזנבי- יועצת לימודים בכירה במרכז המידע וההרשמה של מכללת אורנים.

 
בר | 18:43  13/07/12
היי אורלי יקרה. אם הבנתי נכון ממה שאני רואה כשאני מחפשת עבודה , שלעבוד פרטני צריך תעודה בחנמ ולא את הקורס של ההוראה המתקנת. לכן ארשם להסבה לחנמ. האם זה נכון שקשה למצוא עבודה בתחום כי יש מורה אחת בכל ביהס? *ראיתי את תגובתך למישהי בקשר למלג.במידה וכתוב שזה מותנה האם יש סיכוי כלשהו שבעצם הבוגר לא יקבל את התעודה?הבנתי ממך שיש 2 שלבים אבל האם ייתכן שמצב שלא תתקבל התעודה ??? נא עזרתך אני מפחדת ללמוד בלי אישור (אני מעוניינת ללמוד/לברר באורנים והבנתי שבגלל שהיא ענקית היחס מאוד לא משהו לסטודנטים לא כמו במכללה קטנה אני מקווה שזה לא נכון ושהמרצים נגישים )
מכללת אורנים | 09:19  15/07/12
בר שלום רב, אני מודה לך על פנייתך. העלת מספר נושאים וברצוני להתייחס לכולם, על פי סדר: 1. לא לכל קורס/תכנית בתחום ההוראה המתקנת יש צורך בתעודת הוראה בחנ"מ, עליך לבחור תכנית ומוסד לימודים בו את מעוניינת ללמוד ולבחון את תנאי הקבלה. 2. מציאת עבודה בכל תחום (לא רק עבודה מתקנת) תלוי במספר גורמים בהם עיתוי וביקוש הם החשובים ביותר. אני ממליצה לך לבדוק את הנושא מול בתי ספר הקרובים לאזור מגורייך. 3. תשובתי בקשר למל"ג היתה ספציפית לגבי שאלה שנשאלה בפורום. אני ממליצה לך לבדוק כל תכנית - האם היא מאושרת ע"י המל"ג - את התשובה לשאלה יכול לספק לך רק מוסד הלימודים בו את מעוניינת ללמוד. 4. מכללת אורנים הינה מכללה לחינוך והוראה בעלת ותק רב שנים ומוניטין בשוק העבודה - באופן אישי מעולם לא שמעתי ביקורת שלילית על היחס הניתן לסטודנטים, להפך המכללה מעניקה יחס וליווי אישי לכל סטודנט, בכל מסלול לימודים. לכל שאלה נוספת, אשמח לעמוד לרשותך בפורום זה. בברכה ובהצלחה, אורלי - מכללת אורנים
סגור