פורום לימודי חינוך

בהנהלת: שלי גזנבי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום ניתן לשאול שאלות על לימודים בתחום ההוראה והחינוך. הפורום מיועד למועמדים, לסטודנטים לעתיד ולסטודנטים בהווה לחינוך והוראה.
 
שלי גזנבי

שלי גזנבי- יועצת לימודים בכירה במרכז המידע וההרשמה של מכללת אורנים.

 
ורד | 18:55  12/07/12
שלום אני בעלת תואר ראשון בניהול ופסיכולוגיה ועוסקת בתחום משאבי אנוש. כיום אני נמצאת בעיצומה של חופשת לידה ואני חושבת שזה הזמן לעשות את השינוי שלו ייחלתי ולעבוד בתחום ההוראה בבי"ס יסודי. העניין הוא שכרגע אין לי אפשרות כלכלית לממן לימודי הסבה להוראה והייתי רוצה כבר להתחיל לעבוד בתחום. שאלותיי: 1. איזה סוג של משרה אוכל למצוא ללא תעודת הוראה וללא ניסיון ואיך? 2. מבחינת תנאי העבודה- איזה שכר משוער אוכל לקבל והאם תנאי ההעסקה יהיו זהים לשאר המורים (חופשות, השתלמויות וכו'...)
מכללת אורנים | 09:25  15/07/12
ורד שלום רב, אני מודה לך על פנייתך. לשאלותייך, 1. באופן עקרוני, במידה וקיים ביקוש למורים בבתי ספר הקרובים לאזור מגורייך, את יכולה לנסות את מזלך - לנסות להתקבל לעבודה כמורה מחליפה, סייעת לתחום שיעורי בית, מורה מקצועית בתחום ספציפי ועוד. חשוב לציין שהדבר תלוי בביקוש למורים ובאישור של הנהלת ביה"ס. המגמה כיום היא שכל מורה יהיה בעל תעודת הוראה ולכן ההמלצה הטובה ביותר היא לחשוב על לימודי הסבה בעתיד. 2. לגבי תנאי עבודה ושכר משוער - ללא תעודת הוראה, אני ממליצה לך לברר את הנושא מול משרד החינוך - אני מאמינה שתנאי ההעסקה לא יהיו זהים למורים בעלי תעודה בתחום. לכל שאלה נוספת, אשמח לעמוד לרשותך בפורום זה. בברכה ובהצלחה, אורלי - מכללת אורנים
ורד | 22:38  15/07/12
אורלי תודה רבה לתשובתך. בהמשך לשאלתי בררתי אודות הסבה להוראה דרך האו"פ- מכיוון שאני בוגרת תואר בפסיכולוגיה עליי להשלים מלבד הפרקטיקום כשני קורסים בלבד על מנת לקבל תעודת הוראה. הבעיה היא שמדובר בתעודת הוראה בפסיכולוגיה לעל- יסודי, בעוד שאני מעוניינת לעבוד עם גילאי היסודי. השאלה היא האם לדעתך זהו צעד פחות ממולץ במקרה זה או שלשם קבלת תעודת ההוראה לה אני זקוקה כדי לקבל את תנאי העסקה משרד החינוך זה מספיק?
סגור