פורום לימודי חינוך

בהנהלת: שלי גזנבי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום ניתן לשאול שאלות על לימודים בתחום ההוראה והחינוך. הפורום מיועד למועמדים, לסטודנטים לעתיד ולסטודנטים בהווה לחינוך והוראה.
 
שלי גזנבי

שלי גזנבי- יועצת לימודים בכירה במרכז המידע וההרשמה של מכללת אורנים.

 
שלום רב אני מעוניינת ללמוד חינוך מיוחד במכללת "מקור המעיינות" בבני ברק זוהי מכללה חרדית בה לומדים 3 שנים ומקבלים תעודה ממשרד החינוך(לא תואר ראשון לצערי) האם ניתן ואיפה לעשות השלמה לתואר ראשון בחינוך מיוחד?אם כן כמה שנים? תודה בנוסף אם אלמד תואר בתנ"ך ולשון באוניברסיטת בר אילן וארצה לעשות הסבה לחינוך מיוחד, האם אפשר ומומלץ לדחוס בשנה במקום שנתיים?אשמח לקבל כל מידע ועצה תודה:)
אורלי יצחקי | 11:17  03/05/12
שלום רב, אני מודה לך על פנייתך. ניתן לעשות השלמה לתואר ראשון במספר מוסדות אקדמיים ברחבי הארץ. היקף שעות הלימודים ומידת ההשלמות להן תזדקקי, תלוי בנתונייך האישיים. אני ממליצה לך להגיש את נתונייך האישיים - גליונות ציונים ותעודת זכאות למוסד הלימודים בו את מעוניינת ללמוד ולבדוק באופן פרטני לגבי מידת ההשלמות להן זקוקה להשלמת התואר. לנושא השני שהעלת - במידה ותרצי לעשות הסבה לתחום החינוך המיוחד, קיים סיכוי סביר שתוכלי לסיים את ההסבה בשנה אחת, אינני יכולה לענות לך על השאלה באופן חד משמעי מאחר ויש לבדוק את הנושא מול מוסד הלימודים בו תבחרי לעשות הסבה, הדבר תלוי גם בשיקולי מערכת ועומס לימודי. לכל שאלה נוספת, אשמח לעמוד לרשותך בפורום זה. בברכה ובהצלחה, אורלי - מכללת אורנים
סגור