פורום לימודי חינוך

בהנהלת: שלי גזנבי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום ניתן לשאול שאלות על לימודים בתחום ההוראה והחינוך. הפורום מיועד למועמדים, לסטודנטים לעתיד ולסטודנטים בהווה לחינוך והוראה.
 
שלי גזנבי

שלי גזנבי- יועצת לימודים בכירה במרכז המידע וההרשמה של מכללת אורנים.

 
היי, לאחרונה אני חושבת יותר ויותר על מקצוע ההוראה והתחלתי לבדוק לגבי לימודים לתואר ראשון. אשמח להתייעץ בנוגע לשני דברים: 1. הבנתי שההרשמה ללימודים עוד לא החלה אבל שבהרשמה אני אצטרך כבר להחליט איזה גילאים אני רוצה ללמד (יסודי/תיכון) ואיזה מקצוע. לפי מה מחליטים ? אני אוהבת מספר תחומים, בעיקר הומאניים: ספרות, היסטוריה, לשון, תנ"ך - וקשה לי להחליט ולבחור מביניהם. האם יש קריטריונים שכדאי לי לקחת בחשבון בהחלטה הזו ? חוצמזה שאין לי מושג אם ארצה ללמד כתות א' או יא'.. 2. לפי מה מחליטים איפה ללמוד ? נכון לעכשיו אין לי כוונה לעזוב את הבית ויש לא מעט מכללות באזור המרכז. חברה של אחותי לומדת בבית ברל וסיפרה על המכללה דברים טובים – איך אני בודקת את זה ? ומה לבדוק בעצם ? מקווה שתוכלי לעזור לי. תודה רבה ! סיון
גלית בלו | 17:59  26/12/11
שלום סיון, אתחיל מהסוף - כדי לבחור מוסד לימודים כדאי להתקשר ולהגיע לפגישות ייעוץ בכמה מקומות ואח"כ להחליט. ההחלטה אם ללמוד חינוך ליסודי או לעל-יסודי תלויה בעיקר בך, קחי בחשבון שבד"כ יש הבדלים בין תנאי הקבלה לכל אחד מהמסלולים - גם, מציעה לבדוק במכללות השונות להוראה. בחלק מהמקומות יש אפשרות להתחיל בסמסטר אביב כך שההרשמה כבר מתבצעת (יש מקומות שניתן גם להירשם כבר לאוקטובר).
סגור