פורום לימודי חינוך

בהנהלת: שלי גזנבי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום ניתן לשאול שאלות על לימודים בתחום ההוראה והחינוך. הפורום מיועד למועמדים, לסטודנטים לעתיד ולסטודנטים בהווה לחינוך והוראה.
 
שלי גזנבי

שלי גזנבי- יועצת לימודים בכירה במרכז המידע וההרשמה של מכללת אורנים.

 
אורית | 12:24  07/12/11
היי שני, אני מתעניינת בלימודי תואר שני בחינוך+תעודת הוראה (MTEACH) הבעיה היא שהבנתי שזה מגביל לתעודת הוראה במקצוע בו עשיתי תואר ראשון השאלה היא האם יש קורסים שאני יכולה לעשות לאחר מכן שירחיבו לי את תעודת ההוראה וכך אוכל ללמד עוד מקצועות? מה המוניטין של ה MTEACH, הבנתי שזו תוכנית די חדשה... המון תודה
גלית בלו | 20:29  08/12/11
שלום, ראשית, אני מחליפה את שני. נעים מאוד! זו אכן תכנית חדשה, אך אין ספק שסיום מסלול של תעודת הוראה בשילוב עם תואר שני יוקרתי יותר ומועיל יותר מאשר תעודת הוראה לבד (גם מבחינת דירוג שכר). יש מכללות להוראה בהן ניתן ללמוד את המסלול גם אם התואר הראשון שלך אינו מאותה דיסציפלינה - תצטרכי ללמוד קורסי השלמה לדיסציפלינה אותה את מבקשת ללמוד.
היי, אני לומדת בתכניתה- M.Teach בבית ברל. כמו שגלית ציינה - אם את רוצה ללמוד לתעודת הוראה במקצוע אחר מהמקצוע בו למדת תואר ראשון – אז יש לך אפשרות לעשות השלמות לפני שאת מתחילה בלימודים. לדוגמא - אם למדת תואר ראשון בכלכלה ואת רוצה להיות מורה לספרות את יכולה לעשות שנה השלמות של קורסים בנושא לפני שאת מתחילה את הלימודים בתכנית ה- M.Teach (יש איתנו למשל בתכנית מישהו שעושה השלמות במתמטיקה למרות שהתואר הראשון שלו הוא בהיסטוריה). לגמרי אפשרי אבל מאריך את משך הלימודים (או דוחה את תחילת הלימודים בתכנית). לגבי התכנית – יש לה שם טוב ב"שוק" כמו רוב תכניות התואר השני (לפחות זה הרושם שמקבלים בבתי הספר במהלך ההתנסות המעשית). יש לה גם יתרונות נהדרים בכל הנוגע לצד הכלכלי (מי שמתקבל לתכנית מקבל מימון שכ"ל ומלגות קיום של משרד החינוך). אני ממליצה בחום. אם תרצי להתייעץ ברמה יותר אישית – את מוזמנת.
ליליה | 14:44  17/01/12
היי גלית, אני גם מתעניינת בתוכנית ה- M.TEACH. באיזה מקצוע את מתמחה?
סגור