פורום לימודי חינוך

בהנהלת: שלי גזנבי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום ניתן לשאול שאלות על לימודים בתחום ההוראה והחינוך. הפורום מיועד למועמדים, לסטודנטים לעתיד ולסטודנטים בהווה לחינוך והוראה.
 
שלי גזנבי

שלי גזנבי- יועצת לימודים בכירה במרכז המידע וההרשמה של מכללת אורנים.

 
שלומי | 00:44  15/09/11
שני שלום רב. שמי שלומי, סיימתי לאחרונה תואר ראשון ב"מינהל ומדיניות ציבורית" במכללת "ספיר". אני מתעניין בתכנית M.Teach כיוון שאני מעוניין בתואר שני וכמו כן רואה את הייעוד שלי כמורה ומחנך בישראל. אני מבקש ייעוץ והכוונה לגבי מקצוע ההוראה שכדאי לי לבחור בהסתמך על מה שלמדתי בתואר הראשון. המקצועות הדומיננטים בתואר עסקו בממשל ופוליטיקה וכן במינהל ציבורי. תודה מראש על הייעוץ וההכוונה.
אילנית | 09:31  15/09/11
שלומי שלום, אשמח לנסות לעזור לך מאחר וגם אני ניסיתי להתקבל לתכנית הM.TEACH בימים אלו אני ממתינה לתשובה האם עברתי את שלב הראיון האישי במכללת אורנים. אני חייבת לציין שלתכנית זו קיימים מספר יתרונות משמעותיים, השילוב של תואר שני ותעודת הוראה ובנוסף משך זמן הלימודים הינו כשנתיים. חשוב לציין שמשרד החינוך מעניק מלגות מימון משמעותיות למקצועות מסוימים בתכנית זו, בהצלחה.
שני צור | 16:56  15/09/11
המקצוע הקרוב ביותר הוא אזרחות כנראה
בראיון שאני ערכתי לפני הקבלה ל- M.Teach (בבית ברל) שאלו שאלות לגבי הרקע האקדמי שלי והניסיון התעסוקתי ומה מביא אותי לעסוק בחינוך והוראה. לא שאלו שאלות מקצועיות שבחנו את הידע המקצועי שלי.
סגור