פורום לימודי חינוך

בהנהלת: שלי גזנבי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום ניתן לשאול שאלות על לימודים בתחום ההוראה והחינוך. הפורום מיועד למועמדים, לסטודנטים לעתיד ולסטודנטים בהווה לחינוך והוראה.
 
שלי גזנבי

שלי גזנבי- יועצת לימודים בכירה במרכז המידע וההרשמה של מכללת אורנים.

 
שלום שני, אני מתחילה ללמוד באוקטובר לתואר חינוך מיוחד ופסיכולוגיה וכמובן לאחר מכן להשלים לתעודת הוראה, ברצוני להיות מורה גננת, במה אצטרך לעשות הסבה או השלמה כדי להגיע לזה? {לגבי תעודת הוראה - לילדים רגילים}. ועוד דבר, עם תואר בחינוך מיוחד ופסיכולוגיה והשלמה לתעודת הוראה, לאיזה מוסדות לחינוך פרוסות לפניי בתואר שארכוש?
1. תצטרכי לעשות הסבה לגיל הרך 2. מה הכוונה? בעבודה? במוסדות ציבוריים לא תוכלי להתקבל לעבודה ללא תעודת הוראה, לפחות מבחינה רשמית.
כן ברור שאחרי שאסיים תעודת הוראה, כוונתי הייתה לאיזה אפשרויות עבודה אוכל להתקבל?, ז"א גנים? בתי ספר? מעון? מוסד חינוכי המחזיק ילדים חריגים {אוטיסטים, בעלי קשב וריכוז, לקויות למידה....}. ואם אעשה הסבה לגיל הרך, אוכל לעבוד בבתי ספר לכיתות א-ב? {מורה-גננת}.
1. ללא תעודת הוראה לא תוכלי להתקבל למוסדות שציינת, לפחות מבחינת הדרישות של משרד החינוך. 2. תלוי. לא תמיד קיימות תכניות להסבה של מורה גננת. לעיתים ההסבה היא רק לגיל הרך, ואז לא תוכלי לעבוד בכיתות א-ב
ביכן עושים את ההסבה לגיל הרך באיזור צפון ? {אני גרה בצפת}
אורנים, גורדון ועוד
סגור