פורום לימודי חינוך

בהנהלת: שלי גזנבי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום ניתן לשאול שאלות על לימודים בתחום ההוראה והחינוך. הפורום מיועד למועמדים, לסטודנטים לעתיד ולסטודנטים בהווה לחינוך והוראה.
 
שלי גזנבי

שלי גזנבי- יועצת לימודים בכירה במרכז המידע וההרשמה של מכללת אורנים.

 
אייל | 23:34  13/08/11
שני שלום בשנה הבאה אתחיל לימודי הסבה להוראת מתמטיקה בעל יסודי. העניין הוא שאין קשר בין התואר הקודם שלי- משפטים- לבין לימודי ההסבה, כך שאני צריך ללמוד את כל לימודי המתמטיקה, בנוסף כמובן ללימודי חינוך, הוראה ופדגוגיה. בפגישת ייעוץ בה הייתי נקבע לי היקף לימודים של 72 ש"ש! - כמעט ולא קיבלתי פטור על בסיס לימודים קודמים. המשמעות מבחינתי היא כמובן, שוב, המון לימודים(כנראה 3-4 ימים בשבוע), וגם הרבה הרבה כסף שצריך שוב לשלם. יצוין כי ממוצע התואר הראשון שלי במשפטים הוא 86 באוניברסיטה. מכיוון שכעת אני די במצוקה כספית(המון כסף הושקע כבר בתואר הראשון), השאלה שלי היא מהם האפשרויות שלי מבחינת קבלת מלגות שונות במסגרת לימודי ההסבה(מלגות שלא על בסיס התנדבות או שכן על בסיס התדבותי)? מהם האפשרויות מבחינת הלוואה מותנית? ובאופן ספציפי יותר רציתי לדעת, על בסיס הנתונים שפרטתי, האם אהיה זכאי למלגת מקצוע נדרש אותה מעניק משרד החינוך (הבנתי שמתמטיקה זה מקצוע נדרש כבר מספר שנים). היכן אוכל לברר האם אני זכאי למלגת מקצוע נדרש- לימודי מתמטיקה בעלי יסודי במסגרת של הסבת אקדמאים. אודה לך מאוד על תשובה
שני צור | 07:20  14/08/11
מלגת מקצועות נדרשים מונית גם בכמות השעות שלומדים במשך השנה. במכללה בה נרשמת יוכלו להגיד לך האם יש לך זכאות למלגה זו. בנוסף ניתן כמובן לעשות פר"ח (כולל התנדבות) ולנסות להשיג מלגות נוספות לפי מקום מגורים, מוצא וכו'. כדאי להתייעץ עם דיקאן הסטודנטים במכללה לגבי זה.
סגור