פורום לימודי חינוך

בהנהלת: שלי גזנבי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום ניתן לשאול שאלות על לימודים בתחום ההוראה והחינוך. הפורום מיועד למועמדים, לסטודנטים לעתיד ולסטודנטים בהווה לחינוך והוראה.
 
שלי גזנבי

שלי גזנבי- יועצת לימודים בכירה במרכז המידע וההרשמה של מכללת אורנים.

 
שירן | 00:26  31/05/11
היי, אני מעוניינת ללמוד חינוך מיוחד שנה הבאה, רציתי לדעת היכן מומלץ ללמוד, אם באוניברסיטה או מכללה? והאם לאחר הלימודים יעדיפו להעסיק בוגרי אוניברסיטה או מכללה? שנית איזו מכללה יותר טובה למקצוע זה?
רונה לי | 13:26  31/05/11
היי, בתחום החינוך וההוראה יש למכללות להוראה מוניטין מאוד טוב בשוק. זה לא כמו בתארי הנדסה למשל ששם בוגרי אוניברסיטה הם יותר נחשבים. לדעתי האישית יש גם יתרון להכשרה הפרקטית שמקבלים במכללות (על פני האוניברסיטה) שכן את יוצאת בסופו של דבר לשטח כשאת יודעת מה לעשות ברמה המעשית ולא רק התיאורטית. בכל מקרה, אני ממליצה לך לבקר בימים הפתוחים של מוסדות הלימוד הרלוונטיים מבחינתך כדי להתרשם מהמקום ומהיחס ולדבר עם מרצים וסטודנטים – שזה חלק מאוד חשוב בתהליך (אני הייתי בחמישה ימים פתוחים לפני שנרשמתי במכללת בית ברל. משהו באווירה וביחס שם מאוד הרשים אותי). שיהיה בהצלחה ! חינוך מיוחד זה תחום מרתק ואני בטוחה שתיהני !
שני צור | 07:40  03/06/11
למכללות יש יתרון, היות והתואר בהם כולל הרבה יותר חיבור לשטח ופחות תיאוריה ומחקר, לעומת האוניברסיטה. לגבי מכללה מומלצת - יש כמה טובות. בדקי באתר איזו מכללה קרובה אליך ובקשי פגישת ייעוץ. כך תוכלי להתרשם ולראות אם היא מתאימה לך.
סגור