פורום לימודי חינוך

בהנהלת: שלי גזנבי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום ניתן לשאול שאלות על לימודים בתחום ההוראה והחינוך. הפורום מיועד למועמדים, לסטודנטים לעתיד ולסטודנטים בהווה לחינוך והוראה.
 
שלי גזנבי

שלי גזנבי- יועצת לימודים בכירה במרכז המידע וההרשמה של מכללת אורנים.

 
אני | 14:14  10/05/11
היי, אני מעוניית לעבוד עם ילדים בעלי צרכים מיוחדים אבל לא בכיוון של הוראה, כלומר אני לא רוצה להיות מורה/גננת לחינוך מיוחד אלא לעסוק יותר בתחום הטיפולי תרפי. לאיזה מסלול עליי לפנות ובאילו מוסדות? תודה
שני צור | 19:24  11/05/11
בד"כ תעודות תרפיה נלמדות בסיום תואר ראשון כמו חינוך מיוחד או מקצועות קלינים
אני | 17:50  17/05/11
תודה. אך למען האמת אני די מבולבלת לגבי מוסדות לימוד, תנאי קבלה וכו'... האם אתן מכירות איזשהו אתר שיעשה לי קצת סדר בראש?
סיון | 11:34  12/05/11
הי, אני סטודנטית לחינוך מיוחד ואני חייבת לומר שממה שלמדתי עד כה יש אפשרויות לעבוד עם ילדים עם צרכים מיוחדים גם לא בתחום ההוראה פרופר, אבל תעודת הוראה פותחת בפניך הרבה יותר כיוונים ונותנת לך הכשרה וכלים – שגם אם לא תהיי מורה אח"כ – הם עדיין ישמשו אותך מאוד ! בקיצור – אני עדיין ממליצה על חינוך מיוחד (שבא עם תעודת הוראה). גם אם תרצי אח"כ להמשיך לתואר טיפולי כמו תרפיה באמנות/פסיכודרמה אז תואר ראשון בחינוך מיוחד הוא רקע טוב. ביום חמישי הבא יש פה יום פתוח (בבית ברל) שווה לך אולי לבוא ולדבר עם מרצים וסטודנטים. זה יפתח בפניך כמה כיווני מחשבה בנושא. שיהיה בהצלחה בכל מקרה, זה תחום שהעבודה בו לא תמיד פשוטה אך היא אחת המתגמלות (אם לא ה-)
מיכל | 15:09  12/05/11
עשיתי מחקר מעמיק על תחום החינוך המיוחד - כי גם אני לא רציתי לעסוק בהוראה... כיום אני לומדת חינוך מיוחד במכללת אורנים ומתכוונת להמשיך לתחום של אבחון דידקטי. גם כי תחום זה מאוד מעניין וגם כי תחום לקויות הלמידה הינו תחום מבוקש שעתיד להתפתח עוד יותר, עם השנים.
סגור