פורום לימודי חינוך

בהנהלת: שלי גזנבי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום ניתן לשאול שאלות על לימודים בתחום ההוראה והחינוך. הפורום מיועד למועמדים, לסטודנטים לעתיד ולסטודנטים בהווה לחינוך והוראה.
 
שלי גזנבי

שלי גזנבי- יועצת לימודים בכירה במרכז המידע וההרשמה של מכללת אורנים.

 
היי אני האמת מתלבטת כרגע בין שני תחומי למידה לתואר ראשון התחום שאותו אני אוהבת הוא ייעוץ חינוכי לגיל הרך העניין הוא שהרבה אנשים אמרו לי כי עדיף ללמוד קודם חינוך לגיל הרך כתואר ראשון וכתואר שני ללמוד ייעוץ חינוכי. השאלה שלי אם אני מוותרת על חינוך לגיל הרך ונגשת ישר בתואר ראשון ביעוץ חינוכי ותואר שני בייעוץ חינוכי עם התמחות בגיל הרך זה יהיה בסדר או שחייב את התואר והנסיון בחינוך לגיל הרך? אודה לעזרתך
למיטב ידיעתי כדי לעסוק ביעוץ נדרש תואר שני בכל מקרה והבסיס של תואר ראשון בגיל הרך הוא חשוב מאוד.
היי, למיטב ידיעתי לא ניתן לעבוד כיועצת חינוכית עם תואר ראשון בתחום בלבד וכדי להתקבל לתואר שני בייעוץ חינוכי עליך להיות בעלת נסיון של 3 שנות הוראה. אם את מראש יודעת שאת רוצה לעבוד בייעוץ חינוכי בגיל הרך כדי לך לרכוש את ההשכלה ההתמחות והמיומנות בתואר הראשון בתחום הזה (זה לא ללכת מסביב כפי שאולי זה נראה לך אלא נהפוך הוא – זה ללכת ישר לקראת המטרה שלך).אני יודעת שבבית ברל מלמדים את שני התחומים (תואר ראשון בחינוך לגיל הרך ותואר שני בייעוץ חינוכי ויש שם יום פתוח בשבוע הבא (קיבלתי הזמנה כבוגרת של המכללה). אולי כדי לך ללכת ולהתייעץ עם ראשי שני המסלולים הנ"ל ולשמוע מה יש להם להגיד.
סגור