פורום לימודי חינוך

בהנהלת: שלי גזנבי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום ניתן לשאול שאלות על לימודים בתחום ההוראה והחינוך. הפורום מיועד למועמדים, לסטודנטים לעתיד ולסטודנטים בהווה לחינוך והוראה.
 
שלי גזנבי

שלי גזנבי- יועצת לימודים בכירה במרכז המידע וההרשמה של מכללת אורנים.

 
מירב | 14:25  29/04/11
היי, יש לי תואר ראשון בחינוך+תעודת הוראה לביה"ס היסודי מלוינסקי. סיימתי את לימודי לפני 9 שנים ומעולם לא עסקתי בתחום החינוך/הוראה. היום אני מוצאת את עצמי נמשכת מאוד לתחום של הוראה מתקנת/לקויות למידה (בעקבות הבן שלי,כיתה ב' עם לקויות למידה מורכבות) ואני ממש רוצה לעסוק ולהתפתח בתחום (גם דרך משרד החינוך וגם בסקטור הפרטי). שאלותיי: 1. אם אני אלמד הוראה מתקנת (לימודי תעודה) בלוינסקי/סמינר הקיבוצים- אני אוכל לעבוד כמורת שילוב בבתי ספר יסודיים או שאני חייבת תעודת הוראה בחינוך מיוחד? 2. במידה ואני חייבת תעודת הוראה בחינוך מיוחד - יש אופציה להסבה מתעודת ההוראה שקיימת לי, או שזה מצריך הכל מההתחלה? 3.אני מעויינת גם בתואר שני או בלקויות למידה/או בחינוך מיוחד - מה יותר מומלץ מבחינת התעודות שכבר יש לי ומבחינת אפשרויות תעסוקה. מתנצלת על האורך..אך ממש אשמח להכוונה.
שני צור | 22:43  30/04/11
1. תלוי בסוג התעודה ומי מכיר בה. 2. בוודאי. את יכולה לעשות הסבה לחינוך מיוחד וזה הרבה יותר קצר. 3. שוב - זה משתנה לפי מה שהתואר מאפשר בסופו.
סגור