פורום לימודי חינוך

בהנהלת: שלי גזנבי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום ניתן לשאול שאלות על לימודים בתחום ההוראה והחינוך. הפורום מיועד למועמדים, לסטודנטים לעתיד ולסטודנטים בהווה לחינוך והוראה.
 
שלי גזנבי

שלי גזנבי- יועצת לימודים בכירה במרכז המידע וההרשמה של מכללת אורנים.

 
אור | 11:23  24/02/11
שלום שמי אור ואני מתעניינת בלימודי הוראה לתואר ראשון. יש הרבה מכללות להוראה שבכל אחד תנאי קבלה שונים. לפי מה לבחור את המכללה האם לפני תנאי קבלה שהם קשים כי לעיתים יש אנשים שרואים בזה מכללה יותר על רמה... אשמח לקבל תשובה.
גלי | 14:46  24/02/11
אני יכולה לשתף אותך מה היו קריטריונים בבחירה שלי. ראשית היה לי חשוב מכללה ולא אונ' – בגלל הניסיון המעשי שמקבלים במכללות. אח"כ צמצמתי את הבחירה למספר מכללות מובילות ששמעתי עליהן ולימדו את ההתמחות אותה רציתי. בהמשך הלכתי לכל הימים הפתוחים במכללות האלו, דיברתי עם מרצים וסטודנטים ובעיקר ספגתי את האווירה שהיתה מאוד שונה ממקום למקום (תתפלאי כמה הבדל יש בין מכללה שהיא בתוך עיר לבין מכללה מחוץ לעיר למשל). אני בסוף בחרתי בבית ברל בגלל התחושה המאוד טובה שהיתה לי בביקור במקום ביום הפתוח. בכל מקרה תנאי הקבלה בין המכללות להוראה הם זהים שכן מדובר בהנחיות של משרד החינוך. בהצלחה.
שני צור | 20:50  24/02/11
אני ממליצה לך ללכת לכל מכללה ליעוץ ולבדוק לאיזו מכללה את הכי מתחברת.
אור | 09:40  28/02/11
גלי שלום, תודה על תגובתך. באוניברסיטה אין את החלק המעשי? האם כשמקבלים תעודת הוראה והולכים ללמד בבתי ספר מעדיפים לקחת מורים שלמדו באוניברסיטה מאשר מורים שלמדו במכללה? כי יש כל מיני מקצועות שבהם מעדיפים לקחת בוגרים שלמדו באוניברסיטה.
שני צור | 18:56  01/03/11
1. באוניברסיטה אין מעשי בד"כ 2. בגלל שאין שם מעשי - הרבה פעמים בוגרי מכללה עדיפים על פני בוגרי אוניברסיטה.
סגור