פורום לימודי חינוך

בהנהלת: שלי גזנבי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום ניתן לשאול שאלות על לימודים בתחום ההוראה והחינוך. הפורום מיועד למועמדים, לסטודנטים לעתיד ולסטודנטים בהווה לחינוך והוראה.
 
שלי גזנבי

שלי גזנבי- יועצת לימודים בכירה במרכז המידע וההרשמה של מכללת אורנים.

 
היי שני אני מציפה אותך בשאלות...את מאוד עוזרת לי במיידע שלך וגם מודה שאני קצת מבולבלת ולא ממש יודעת באיזה מסלול להסבה אקדמאית כדאי ומעניין לי. נכון להיום אני מתלבטת בלימוד תעודת הוראה ב- לשון (יש לי 28 נק"ז מהתואר הראשון), ביולוגיה (שמאוד אהבתי בתיכון לפני מיליון שנה) ומדעי החברה - פסיכולוגיה וסוציולוגיה(תחומים שמעניינים אותי.) ההתלבטות שלי, ומכאן שאלותיי- 1. באילו מהמקצועות הנ"ל יש דרישה ועבודה לאחר מכן? 2. האם אוכל להתקבל ללימודי תעודת הוראה ב מדעי החברה כשהתואר הראשון שלי הוא מנהל חינוכי והשני מנהל מדיניות ציבורית. 3. האם אוכל ללמוד גם להוראת פסיכולוגיה וסוציולוגיה במסגרת לימודי מדעי החברה? ובאיזה מסגרת- מכללה או אוניברסיטה מסויימת . אני גרה במרכז הארץ. 4. האם יש לימודים שנפתחים בסימסטר ב' השנה לאחד מהמקצועות הנ"ל? 5.. שוב תודה רבה לך על ההתייחסות והסבלנות במענה מעמיק שלך. ליאת
1. הכי נדרש זה ביולוגיה ואחריו לשון 2. יש סיכוי שכן אך תצטרכי לעשות הרבה השלמות. 3. כן. תנסי בבר אילן 4. לשון וביולוגיה נפתח בלוינסקי בסימסטר ב.
סגור